۱۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

راهبری فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی در جامعه وظیفه مهم تبلیغات است

راهبری فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی در جامعه وظیفه مهم تبلیغات است

اردبیل-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت:راهبری فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی در جامعه از وظایف مهم سازمان تبلیغات اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده ظهر پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل اظهار کرد: راهبری فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی در جامعه در کنار تصدی‌گری جریانات فرهنگی وظیفه مهم سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی پردازش عالمانه به عرصه فرهنگ را مهم دانست و گفت: خداوند متعال با انتخاب رسول مکرم اسلام به عنوان کنشگر فرهنگ دینی در اسلام، مردم را از جهالت و گمراهی نجات داده و جامعه بشری را به سمت صلاح و رستگاری هدایت کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تاکید بر ضرورت تدوین محتوای فرهنگی مطابق با نیاز روز جامعه بیان کرد: انتظار مردم جامعه از روحانیون و فعالان فرهنگی و تبلیغی، بیان محتوای پربار، به روز و نوین بوده و این امر در تأثیر گذاری تبلیغ نقش مهمی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم از خدمات ۲۰ ساله «حجت‌الاسلام انور قاسمی» تقدیر و طی حکمی «حجت‌الاسلام محمدباقر غلامی» به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل معرفی شد.

کد خبر 5903537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha