۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۴

رئیس بیمارستان معتضدی کرمانشاه خبر داد؛

بیمارستان معتضدی کرمانشاه آماده ارائه خدمات ناباروری

بیمارستان معتضدی کرمانشاه آماده ارائه خدمات ناباروری

کرمانشاه- رئیس بیمارستان معتضدی کرمانشاه از آمادگی بیمارستان معتضدی کرمانشاه برای ارائه خدمات ناباروری به زوج‌های جوان و خانواده‌ها خبر داد.

عبداله سعادت فر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عملکرد مرکز آموزشی درمانی بیمارستان معتضدی کرمانشاه طی ۶ ماه گذشته، اظهار کرد: در این مدت در بخش بیماران سرپایی تعداد هفت هزار و ۷۳۵ مورد معالجه صورت گرفته و تعداد سه هزار و ۱۵۶ مورد نیز بیمارانی بودند که در بیمارستان معتضدی بستری شدند که مجموعاً ۱۰ هزار و ۸۹۱ مورد مراجعه داشته است.

وی افزود: طی ۶ ماه گذشته یک هزار و ۶۹۱ مورد عمل جراحی صورت گرفته است و این بیمارستان با ۳۶۸ نفر نیرو در حوزه اداری و درمانی مشغول ارائه خدمات به بیماران هستند.

رئیس بیمارستان معتضدی کرمانشاه تصریح کرد: بیمارستان معتضدی کرمانشاه هم اکنون ۸۹ تخت فعال و ۵۶ پزشک متخصص و عمومی برای مراجعات مردمی دارد.

سعادت فر به فعالیت مرکز ناباروری و درمان بیمارستان معتضدی اشاره کرد و گفت: این مرکز در غرب کشور با ارائه خدمات ناباروری برای زوج‌های ناباروری دارای بیمه تا ۸۵ درصد خدمات را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

وی به بهره‌برداری فاز نخست توسعه مرکز ناباروری بیمارستان معتضدی کرمانشاه تاکید و عنوان کرد: این مرکز از سال ۹۶ راه اندازی و در تمامی روزهای هفته به جز روزهای تعطیل ارائه خدمات خواهد داشت.

سعادت فر در پایان اضافه کرد: مرکز ناباروری بیمارستان معتضدی با امکانات نوین و تجهیزات علاوه بر مراجعین کرمانشاهی به زوج‌های نابارور در سایر استان‌ها نیز خدمات ارائه داشته و به طور کلی سالانه بیش از ۶ هزار مراجعه کننده دارد.

کد خبر 5904677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
      0 0
      کار در بیمارستان میخام