۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۲

نماینده ولی فقیه در کردستان:

مسلمانان از اختلاف و دشمنی خودداری کنند

مسلمانان از اختلاف و دشمنی خودداری کنند

کامیاران_ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: انسان مسلمان از رفتاری که باعث تفرقه می‌شود به ویژه سخن چینی پرهیز و از بیان مطالبی که باعث اختلاف و دشمنی در بین دیگران می شود خودداری می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی بعدازظهر یکشنبه در مراسم جشن مردمی هفته وحدت، که به مناسب ماه مبارک ربیع‌الاول در روستای کوله ساره از توابع کامیاران برگزار شد، اظهار کرد: آنچه موجب نابودی و فاصله بین مسلمانان می‌شود اختلاف و تفرقه است.

وی افزود: اهمیت وجود وحدت و پرهیز از هر گونه تفرقه به گونه‌ای است که خداوند در آیات متعدد قرآن کریم به آن تاکید ورزیده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: حفظ وحدت در جامعه اسلامی و بین مردم مؤمن و مسلمان ضروری است چرا که اختلاف و تفرقه مشکلات دنیوی و عذاب اخروی را به دنبال خواهد داشت.

حجت‌الاسلام پورذهبی افزود: انسان مسلمان از رفتاری که باعث تفرقه می‌شود به ویژه سخن چینی پرهیز و از بیان مطالبی که باعث اختلاف و دشمنی بین دیگران می‌شود خودداری می‌کند تا مهربانی و همدلی بین جامعه، خانواده و دوستان رواج یابد.

در این مراسم مولودی خوانی در وصف و مدح پیامبر اعظم (ص) اجرا شد.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی همچنین با حضور در پاسگاه انتظامی این روستا از زحمات فرمانده و پرسنل این پاسگاه تقدیر کرد.

کد خبر 5906100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha