۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۸:۳۸

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی ورزش و جوانان کردستان خبر داد؛

برپایی نمایشگاه عزت و پیشرفت ویژه تولیدات حوزه ورزشی در کردستان

برپایی نمایشگاه عزت و پیشرفت ویژه تولیدات حوزه ورزشی در کردستان

سنندج_ سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای دستگاه ورزش و جوانان استان کردستان گفت: نمایشگاه عزت و پیشرفت در زمینه تولیدات حوزه ورزشی در استان کردستان برپا می‌شود.

فرزاد خاکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش که از ۲۶ مهر آغاز و تا دوم آبان ماه ادامه دارد، اظهار کرد: با توجه به نقش مؤثر ورزش در سلامت جامعه این هفته باید ورزش در تمام استان نمود داشته باشد.

وی افزود: باید برنامه‌های تدوین شده هرچه باشکوه‌تر و با شرکت جمع زیادی از مردم و اقشار مختلف جامعه برگزار شود.

خاکی به اجرای ورزش صبحگاهی در شهرهای استان پرداخت و گفت: این مراسم در روز نخست از هفته تربیت بدنی برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای دستگاه ورزش و جوانان استان کردستان یادآورشد: به صدا درآوردن زنگ ورزش در سطح مدارس استان کردستان نیز در این روز انجام خواهد شد.

وی همچنین برپایی نمایشگاه عزت و پیشرفت در زمینه تولیدات حوزه ورزش، دیدار با نماینده ولی فقیه و امامان جمعه و مسئولان استان و غبارروبی مزار شهدا را از دیگر برنامه‌های روزهای اولیه دانست.

خاکی تجلیل از ورزشکاران ملی، قهرمانان کردستانی المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور و برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی عمومی را بخشی از برنامه‌های روزهای اولیه هفته تربیت بدنی و ورزش معرفی کرد.

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای دستگاه ورزش و جوانان استان کردستان، ارسال تجهیزات ورزشی به مناطق روستایی و کم برخوردار استان در قالب اردوهای جهادی، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان ادارات دولتی، رژه خودرویی، موتورسواران، دوچرخه سواران و اسکیت بازان در مرکز استان و شهرستان‌ها را نیز از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی در کردستان برشمرد.

وی، دیدار با پیشکسوتان ورزشی، افتتاح چند پروژه ورزشی و تجلیل از خیرین ورزش یار و رؤسا و نواب رئیسان هیأت‌های ورزشی را از دیگر برنامه‌های مهم برای اجرا در این هفته عنوان کرد و افزود: امیدواریم با همراهی و همکاری رسانه‌های گروهی، خبرگزاری‌ها، صدا و سیمای مرکز کردستان و جامعه زحمتکش رسانه‌ای استان برنامه‌های ویژه هفته تربیت بدنی و ورزش را در سراسر استان به بهترین شکل ممکن برگزار نمائیم.

کد خبر 5907387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha