۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۶

فرمانده انتظامی رودسر خبرداد؛

افزایش ۱۷۱ درصدی کشف مواد مخدر در رودسر

افزایش ۱۷۱ درصدی کشف مواد مخدر در رودسر

رودسر - فرمانده انتظامی رودسر از افزایش ۱۷۱ درصدی کشف مواد مخدر دراین شهرستان خبرداد و گفت: رودسر رتبه نخست استانی در این بخش را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید جلال الدین جوانمردی ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: شعار امسال نیروی انتظامی «شهروند قانون‌مدار و پلیس خدمتگزار» نامگذاری شده است و در این بخش با مشارکت مردم در راستای برای برقراری نظم و امنیت در تلاش هستیم.

وی با تاکید بر لزوم اجرای قوانین و مقررات افزود: نظم بخشی در جامعه با مشارکت مردم و اجرای جز به جز قوانین تحقق می‌پذیرد.

فرمانده انتظامی رودسر از افزایش ۶۰ درصدی کشف سرقت‌ها در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: دستگیری سارقین ۷۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

جوانمردی از کشف ۲۲۵ کیلو مواد مخدر در رودسر خبر داد و اضافه کرد: نسبت به سال گذشته ۱۷۱ درصد افزایش کشف داشته و رتبه نخست استانی در این بخش را کسب کردیم.

وی ادامه داد: ۲۹ درصد افزایش کشف سلاح‌های گرم، ۴۳ مورد کشف چوب قاچاق، ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر برقراری ارتباط با سامانه ۱۱۰، ۴۴۲۰ دستگاه تعویض خودرو و ۷۰۰ دستگاه تعویض پلاک موتور سیکلت بخشی از اقدامات پلیس در رودسر بوده است.

فرمانده انتظامی رودسر با اشاره به کشف کالای قاچاق در این شهرستان بیان کرد: در بخش کشف کالای قاچاق با ۲۱۰ درصد افزایش و با ارزش ۳۴۹ میلیارد ریال حائز رتبه اول استانی هستیم.

جوانمردی با اشاره به اجرای ۳ طرح سواحل دریا در رودسر اضافه کرد: در سال جاری فقط ۳ نفر در سواحل رودسر غرق شدند که این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۱۱ نفر بوده است.

کد خبر 5907982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha