۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۰

معاون دادگستری اردبیل مطرح کرد؛

اهتمام ویژه دادگستری برای کاهش آمار جرایم در اردبیل

اهتمام ویژه دادگستری برای کاهش آمار جرایم در اردبیل

اردبیل-معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم با همکاری نیروی انتظامی در راستای کاهش آمار جرایم در استان اردبیل گام‌های مثبتی برداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، جهانگیر جوانمرد ظهر چهارشنبه در جلسه هم اندیشی با فرماندهی نیروی انتظامی استان اردبیل اظهار کرد: تعامل دوسویه با نیروی انتظامی و تمامی دستگاهی که در مقوله پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش دارند، رویکرد معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان اردبیل است.

وی با اشاره به گفتمان صادقانه همراه با رصد و شناسایی موانع و مشکلات در این زمینه افزود: افق روشنی در راستای کاهش ناهنجاری‌های فرهنگی و اخلاقی و کاهش آمار جرایم ترسیم می‌شود و این امر می‌تواند دستاورد عظیمی تلقی شده و رضایتمندی عمومی را در سطح استان رقم بزند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل بر همکاری هر چه بیشتر بین دستگاه قضائی و نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: لازم است در این راستا صرفاً به اهرم‌های پیشگیرانه وضعی و انتظامی متمرکز نباشیم و با رویکرد نوین آموزشی و فرهنگی زمینه را برای کاهش آمار ورودی جرایم و پرونده‌ها به مراجع قضائی فراهم سازیم.

فرماندهی انتظامی استان اردبیل نیز با ارائه گزارشی از عملکرد پرسنل این اداره گشت‌های کلانتری را به منظور کنترل جرایم و آسیب‌های مبتلابه در مناطق آسیب پذیر و حاشیه نشین مطلوب ارزیابی کرد و در جهت تقویت و بهبود همکاری همه جانبه بین نیروی انتظامی و معاونت اجتماعی و پیشگیری دادگستری قول مساعد داد.

کد خبر 5908915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha