۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۳

طلاب و روحانیون گیلان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تجمع کردند

 طلاب و روحانیون گیلان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تجمع کردند

رشت- جمعی از طلاب مدارس علوم دینی، حوزه‌های علمیه و روحانیون مرکز استان گیلان با اجتماع در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) رشت خشم و انزجار خود را نسبت به صهیونیسم جهانی اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعی از طلاب مدارس علوم دینی و حوزه‌های علمیه و روحانیان مرکز استان با اجتماع در مصلای بزرگ شهر رشت فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر داده و خشم و انزجار خود را نسبت به دنیای استکبار و صهیونیسم جهانی نشان دادند.

«آیت الله رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان در این اجتماع به تشریح تحولات منطقه خاورمیانه پرداخت و طوفان الاقصی را زمینه‌ای برای تسریع در روند اضمحلال رژیم غاصب و منحوس صهیونیسم برشمرد و گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر اساس منشور حکومت اسلامی و سنت پیامبر در دستور کار امت اسلام قرار گرفته و تا ریشه کنی ظلم و فساد تداوم می‌یابد.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر اساس منشور حکومت اسلامی و سنت پیامبر در دستور کار امت اسلام قرار گرفته و تا ریشه کنی ظلم و فساد تداوم می‌یابد.

امام جمعه رشت همچنین با اشاره به آمادگی نیروهای مقاومت منطقه از یمن گرفته تا عراق، سوریه و لبنان اضافه کرد: اگر اسراییل غاصب در موضوع اخیر غزه پا را فراتر نهاده و در صدد تجاوز به هر بخشی از سرزمین امت اسلام برآید، طومارش به دست نیروهای جبهه‌ی مقاومت منطقه در هم پیچیده می‌شود و ایران اسلامی حمایت همه جانبه‌ی خود را از جریان مقاومت به عمل آورده و خواهد آورد.

وی با اشاره به روند رو به رشد مبارزه مردم مظلوم، اما مقاوم فلسطین علیه ظلم و تعدی رژیم غاصب اسرائیل، از انفعال و بی تفاوتی برخی سران کشورهای اسلامی انتقاد کرد و افزود: حاکمان دلباخته به رژیم منحوس صهیونیست باید در پی تحولات اخیر غزه و فلسطین دریافته باشند که نزدیکی به رژیم غاصب مصداق بارز انفعال و سرسپردگی ست و همانگونه که، ولی امر مسلمین جهان در منویات اخیر خویش اشاره داشته‌اند، نزدیکی به رژیم اسرائیل، شرط بندی بر روی اسب باخته است.

نماینده ولی فقیه در گیلان فروپاشی و اضمحلال رژیم غاصب صهیونیسم را حتمی دانست و گفت: دنیا بداند که امت اسلام نه تنها دست از حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین برنمی دارد بلکه لحظه ای هم در برابر یاوه گویی‌های این رژیم کودک کش و غاصب آرام نخواهد گرفت و این رویه را تا پیروزی کامل جبهه‌ی حق ادامه خواهد داد.

کد خبر 5914314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha