۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۹:۴۸

بازی های پاراآسیایی ۲۰۲۲- هانگژو

ابراز امیدواری سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر به تکرار قهرمانی

ابراز امیدواری سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر به تکرار قهرمانی

محمدرضا دستیار سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر تاکید دارد که تیمش به دنبال تکرار قهرمانی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران امروز در دومین دیدار خود در بازی های پاراآسیایی هانگژو موفق به شکست تیم چین شد و به دومین برد خود در این بازی ها دست یافت.

محمدرضا دستیار سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران پس از این دیدار اظهار داشت: چین یکی از تیم‌های سخت در گروهمان بود که دیروز هم تایلند را شکست داده بود. بازی در لحظاتی گره خورد و کوارتر اول سوت ها به نفع حریف بود، اما با تعویض‌هایی که داشتیم ، بازی را کنترل کردیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه ترکیب دوم جواب داد و تیم در میدان از حریف پیش افتاد و در نهایت توانستیم نتیجه خوبی رقم بزنیم. امیدوارم بازی خوبی مقابل ژاپن داشته باشیم و در نهایت در فینال با کره جنوبی هم پیروز شویم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر درباره شانس تکرار قهرمانی دوره گذشته گفت: واقعا قابل پیش بینی نیست. درست همانطور که ژاپن به عنوان نایب قهرمانی پارالمپیک توکیو به کره باخت. ما به اینجا آمده‌ایم تا قهرمانی خود را تکرار کنیم و انشاالله این اتفاق رخ می‌دهد.

کد خبر 5917274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha