۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۹

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین:

تصمیم‌سازی حلقه مفقوده حوزه اجتماعی است

تصمیم‌سازی حلقه مفقوده حوزه اجتماعی است

قزوین- مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین تصمیم‌سازی را حلقه مفقوده حوزه اجتماعی دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خورشیدی ظهر شنبه در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده استان قزوین که در مهرگان برگزار شد، اظهار کرد: رصد، شناسایی و شناخت مسائل اجتماعی نیاز به اطلاعاتی دارد که بر پایه آن تصمیمات و اولویت‌بندی صورت گیرد.

وی افزود: تصمیم‌سازی حلقه مفقوده حوزه اجتماعی است که باید در این زمینه ورود جدی داشته باشیم، ایجاد مرکز رصد و پایش حوزه اجتماعی می‌تواند در مسئله‌سازی و تصمیم‌گیری مؤثر باشد.

خورشیدی یادآور شد: در حوزه‌های دیگر مثل اقتصادی و عمرانی تغییرات محسوس و ملموس است اما در حوزه اجتماعی با تصمیم‌گیری درست و طی زمان مشخص تغییرات خودش را نشان می‌دهد.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین افزود: در تصمیم‌سازی و اولویت‌بندی موضوعات مشخص است اما برخی مسائل در حوزه اجتماعی نیاز به نمودارهای مقایسه‌ای و تحلیل‌های کارشناسی و رصد دقیق دارد، در حال حاضر گزارش‌های کشوری سالانه، کلی و کلان است و برای تصمیم‌گیری درست نیاز به پایش، رصد و شناسایی استانی داریم.

وی بیان کرد: بعد از احصای مسائل، آن‌ها را در اختیار دستگاه‌های متولی و کارگروه‌های مرتبط قرار می‌دهیم تا در حوزه اجتماعی با نگاه کارشناسی تصمیم‌گیری شود.

کد خبر 5917820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha