۲ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۴۳

سرپرست اداره ورزش مشگین‌شهر:

۳۷ عنوان برنامه‌ همزمان با هفته تربیت بدنی در مشگین‌شهر اجرا شد

۳۷ عنوان برنامه‌ همزمان با هفته تربیت بدنی در مشگین‌شهر اجرا شد

مشگین‌شهر- سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مشگین‌شهر گفت: ۳۷ برنامه ورزشی همزمان با هفته تربیت بدنی در شهرستان مشگین‌شهر اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا پاکدل عصر سه‌شنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: رسانه‌ها چشم بینای جامعه هستند بنابراین باید در فضایی امن و عادلانه به انعکاس اخبار و رویدادها بپردازند از سوی دیگر نیز دولت پذیرای انتقادات سازنده برای توسعه همه جانبه کشور و ارائه راهکارهای منطقی است.

وی با اشاره به فعالیت اداره ورزش و جوانان در سه حوزه ورزش، جوانان و عمرانی ادامه داد: همزمان با هفته تربیت بدنی در حوزه ورزش ۳۷ برنامه اجرا شده است و همچنین در ۶ ماهه گذشته ۱۸ قهرمان آسیایی و کشوری داشتیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان مشگین‌شهر افزود: ۳۵ اماکن ورزشی در شهرستان وجود دارد که تا کنون نزدیک به ۳۰ اماکن آموزشی سازماندهی شده است و ۴ پروژه‌های نیمه تمام داریم که به تأمین اعتبار نیاز داریم.

پاکدل با اشاره به احصای هیئت‌های فعال از غیرفعال در راستای تعیین و تکلیف هیأت‌ها بیان کرد: هیات‌هایی که حرکت لاک پشتی دارند باید کنار گذاشته شوند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان مشگین‌شهر طی سه هفته گذشته مشکلات روشنایی ۷ سالن ورزشی از جمله سالن ۲۰۰۰ نفری، هیأت فوتبال، سالن حجاب، سالن الزهرا، سالن احمدآباد حل شده است.

کد خبر 5920959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha