۶ آبان ۱۴۰۲، ۹:۱۹

امام جمعه کرمانشاه:

سپاه پاسداران آمریکا را به زانو درآورده

سپاه پاسداران آمریکا را به زانو درآورده

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و مقاومت رزمندگان مقاومت، گفت: فلسطین به زودی توسط رزمندگان مقاومت آزاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری صبح شنبه در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه که در حسینه ثار الله برگزار شد، اظهار کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمریکا را به زانو درآورده است زیرا انقلاب اسلامی شجره طیبه است.

وی افزود: یکی از ثمرات انقلاب اسلامی همین مبارزان فلسطینی است که نفس رژیم صهیونیستی را گرفته است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: این فرزندان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و رهبر انقلاب در عملیات طوفان الاقصی هیمنه رژیم منحوس صهیونیستی و هیمنه پوشالی آمریکای جنایتکار را درهم شکست.

حجت الاسلام غفوری بیان کرد: این عملیات قدرت پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را درهم کوبید و امروز باید بگوییم مبارزان فلسطین حماسه آفریدند.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور سپاه قدس به زیبایی فرمودند که حریفت منم، بله حاج قاسم شهید امروز درخشان‌تر می‌درخشد و در نظم جدید جهانی که بر پایه مظلومیت کشورهای ستمدیده است آمریکا جایگاهی نخواهد داشت.

امام جمعه کرمانشاه گفت: این وعده الهی است که مستضعفان را به پیروزی و برتری خواهد رساند و امروز آمریکا و سگ هار و درنده اش رژیم کودک کش صهیونیستی فهمیده است که آینده از آن فلسطین است.

کد خبر 5923393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha