۷ آبان ۱۴۰۲، ۸:۱۱

معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی مازندران خبر داد؛

برپایی دوره روایتگری چندرسانه ای ایستادگی و پیشرفت در مازندران

برپایی دوره روایتگری چندرسانه ای ایستادگی و پیشرفت در مازندران

بابل- معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی مازندران از برپایی دوره روایتگری چندرسانه ای ۴۵ سال ایستادگی و پیشرفت ویژه مربیان پرورشی و طرح امین دراستان خبر داد.

حجت الاسلام علی اکبر درخشنده در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برپایی دوره روایتگری چندرسانه ای ۴۵ سال ایستادگی و پیشرفت در شهرستان بابل اظهار داشت: با توجه به درپیش بودن ایام ۱۳ آبان روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی و سالروز شهادت حسین فهمیده، این دوره با همکاری تبلیغات اسلامی مازندران، آموزش و پرورش و حوزه علمیه بابل برای مربیان پرورشی و روحانیان طرح امین برگزار شد.

وی یکی از نیازهای ضروری این روزها را روایتگری تبلیغی و روشنگرانه بیان کرد و گفت: در این راستا برای توانمندسازی مربیان پرورشی، روحانیان طرح امین و مبلغانی که در امر تبلیغ دانش آموزی فعالیت می‌کنند، دوره‌های چند رسانه‌ای با عنوان مدرسه دفاع مقدس را برپا کردیم.

وی با اشاره به مشارکت حدود ۲۰۰ نفر از مربیان و مبلغان به صورت حضوری و شرکت شمار زیادی به صورت مجازی در دوره‌های روایتگری افزود: در این دوره‌ها با استفاده از برنامه‌های چند رسانه‌ای و بهره گیری از محتواهای آموزشی در قالب هفت محور به برخی شبهات رایج بین مردم و دانش آموزان پاسخ داده می‌شود.

حجت الاسلام درخشنده، تشریح وضعیت ایران پیش از انقلاب اسلامی، اقدامات و دستاوردهای بعد از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بیانیه گام دوم، دفاع از حرم و عمق استراتژیک سیاست‌های نظام را از جمله محورهای آموزشی این دوره‌ها بیان کرد و گفت: استقبال از این دوره‌ها بسیار مطلوب بود و شرکت کنندگان خواستار ادامه برپایی آن و ارائه محتواهای تبلیغی شدند.

کد خبر 5924236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha