۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۳۳

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان:

استکبارستیزی و مقابله با ظلم رسالت اصلی یک ایرانی مسلمان است

استکبارستیزی و مقابله با ظلم رسالت اصلی یک ایرانی مسلمان است

اصفهان - دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: استکبارستیزی و مقابله با ظلم رسالت اصلی یک ایرانی مسلمان است، ایرانی که در ادوار مختلف زیر بار زور و پذیرش استکبار نرفته است.

حجت‌الاسلام محسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و شهادت شهید حسین فهمیده با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرمودند رهبر ما آن طفل سیزده ساله است که با قلب کوچک خود که ارزش آن از صدها زبان و قلم بزرگ‌تر است، با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم کرد و خود نیز شربت شهادت نوشید، اظهار داشت: برای رسیدن به این مرحله که دانش‌آموز، نوجوان و جوان ما بتواند به یک حرکت بزرگ و جریان‌ساز برسد زمینه آن فقط معرفت و بینش است.

وی با بیان اینکه بیش از همه باید در حوزه بینش و معرفت دانش‌آموزان و نسل نوجوان کار کنیم که این بالاترین معروف برای این نسل است، افزود: آموزش و پرورش در این حوزه باید کارهای ویژه و گسترده انجام دهد آنها باید نسبت به هویت و ماهیت ایرانی-اسلامی خودشان معرفت کامل و جامعی کسب کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان تصریح کرد: بدانند که به استناد کتاب‌های تاریخی عهد قدیم یهود تنها دشمنی که در مقابل حاکمیت جهانی یهود می‌ایستاد و مانع از سلطه ظلم و مستکبر در عالم می‌شود نسل جوان ایران اسلامی است و به همین دلیل تنها هم و غم مستکبرین جهان تقابل و مبارزه و همچنین نابودی این نسل شیعه ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام مظاهری ادامه داد: به همین جهت از قدیم یهود مبارزات خود را با ما شروع کردند. از دوره هخامنشی و ساسانیان که در تاریخ به‌صورت مفصل داریم که به ایران نفوذ و دست به کشتار زدند. در جنگ جهانی دوم فتنه و توطئه‌ای که انگلستان برای قحطی و کشتار چند میلیونی مردم ایران بر پا کرد. در دوره قاجار با فریب پادشاهان و بسط فساد و فرهنگ‌های غلط در کشور برای نابودی مردم ایران هدف دشمن بوده است.

وی بیان کرد: دشمن اکنون هدف خود را ادامه داده البته این بار بر روی نسل جوان که ماهیت و هویت آنان را از ماهیت و هویت ریشه اصلی این ایران اسلامی جدا کند. بنابراین باید این ریشه اصلی معرفت حقیقی ایرانی- اسلامی را به این نسل انتقال دهیم و بدانند که دشمن اصلی آنها یهود و مستکبرین عالم است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان خاطرنشان کرد: با استناد و روایتی که در کتاب‌های ما آمده آن نسلی که در مقابل استکبار جهانی می‌ایستد و با مستکبر مبارزه و از مظلومان عالم دفاع و زمینه ظهور را فراهم می‌کند آن نسل جوانان آخرالزمان یعنی همین دوره فعلی قبل از ظهور ایران اسلامی است که با قوت می‌آیند و در مقابل می‌ایستند و مظلومان حمایت می‌کنند.

حجت‌الاسلام مظاهری تاکید کرد: دانش‌آموز ما باید این هویت را داشته باشند و بدانند رسالت و هویت آنها این است که الان دشمن دارد به وسیله فضای مجازی و برخی از رسانه‌ها بر روی افکار دانش‌آموزان و نسل نوجوان ما تأثیر می‌گذارد و آنها را به آسیب می‌کشاند.

وی اضافه کرد: باید هر چه بیشتر این موضوع را جبران کنیم به آنها مصونیت دهیم و این نسل را با حقیقت رسالت خودشان آشنا و آگاه بسازیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان عنوان کرد: استکبارستیزی و مقابله با ظلم رسالت اصلی یک ایرانی مسلمان است، ایرانی که در ادوار مختلف زیر بار زور و پذیرش استکبار نرفته است. این ایرانی نه‌تنها برای خود بلکه برای هیچ‌کسی در دنیا ظلم و استکبار را نمی‌پذیرد.اکنون باید در مقابل این استکبار و ظلم بزرگ اسرائیل در مواجهه با مردم مظلوم فلسطین ما باید ایستادگی کنیم و فریاد نابودی اسرائیل را سر بزنیم که به تبعیت از ما دنیا و مردم جهان در این صحنه حاضر شوند و همه دست به دست هم دهیم و ماهیت این رژیم جعلی و غاصب را از آن بگیریم و حقیقت حکومت فلسطین را به آنها برگردانیم این‌ها همت تمام جوانان مسلمان و شیعه ایران زمین رقم خواهد خورد.

حجت‌الاسلام مظاهری گفت: دانش‌آموزان ما می‌توانند در حوزه معرفت افزایی و روشنگری و آگاه دادن نسبت به حقایق این جریان پلید استکبار جهانی در فضاهای مجازی فعالیت کنند.

وی یادآور شد: دانش‌آموزان نسبت به ماهیت حقیقی استکبار که رأس آن آمریکا است و این ماهیت یک موقع در وجود انگلیس و یک زمان در وجود آمریکا و حالا در اسرائیل ظهور کرده است، روشنگری کنند تا همگان از این ماهیت پلید و فجیع آگاه شوند که مبادا فتنه‌ها و اتفاقاتی که در دوره‌های مختلف چه در زمان حمله انگلیس به ایران و کشتار تعداد از مردم و همچنین کودتاها و جنگ تحمیلی که به‌واسطه آمریکا برای مردم ایران ایجاد شد بار دیگر برای مردم ایران تکرار شود و این را بدانند که تنها تهدید برای ایران و شیعه انقلابی همین جریان یهود صهیونیست است.

کد خبر 5928252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha