۱۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۴

امام جمعه شاهرود:

«شاهوار» مهمترین تامین کننده آب شاهرود/ مردم را ناامید نکنید

«شاهوار» مهمترین تامین کننده آب شاهرود/ مردم را ناامید نکنید

شاهرود- امام جمعه شاهرود ضمن تاکید بر اینکه شاهوار مهمترین ذخیره‌گاه و تامین کننده آب شهرستان است، گفت: مسئولان جلوی تخریب این کوهستان با اهمیت را بگیرند و مردم را ناامید نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مدرسه قلعه، ضمن اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با دانش آموزان به مناسبت فرا رسیدن روز دانش آموز، تاکید کرد: همانطور که معظم له فرمودند، دل همه ما از جنایت‌های اسرائیل در غزه و فلسطین خون است.

وی با بیان اینکه جنایت‌های اسرائیل در غزه ماهیت دروغین مدعیان حقوق بشر را مشخص کرد، گفت: مردم ایران همواره حامی آرمان‌های فلسطین هستند.

ابهت ارتش اسرائیل فرو ریخت

امام جمعه شاهرود با اشاره به حمایت‌های غرب و آمریکا از اسرائیل بیان کرد: هیمنه و ابهت ارتش و نیروهای نظامی و اطلاعاتی اسرائیل پس از عملیات طوفان الاقصی فرو ریخت.

امینی با بیان اینکه طوفان الاقصی نماد پیروزی مقاومت، ایمان و اراده بر تجهیزات نظامی و پول و هزینه است، تاکید کرد: این عملیات آبرویی برای اسرائیل نگذاشت.

وی با بیان اینکه غرب و آمریکا حامی اسرائیل هستند تا بر سر مردم بیگناه بمب بریزد، گفت: مردم دنیا در میدان هستند و از استکبارگران برائت می‌جویند اما برخی سران کشورها سکوت کرده‌اند

مسئولان باعث ناامیدی مردم نشوند

امام جمعه شاهرود ضمن اشاره به ۱۳ آبان، روز حماسه ملت مسلمان، تاکید کرد: مردم ما بار دیگر با حضور نشان خواهند داد که پشتیبان آرمان‌های قدس شریف و فلسطین هستند که هشت دهه تحت تجاوز قرار دارد.

امینی همچنین ضمن تاکید بر اهمیت حفظ شاهوار به مثابه مهمترین منبع تأمین آب مورد نیاز شهرستان شاهرود بیان کرد: مهمترین منبع تأمین آب پایدار بخش وسیعی از این شهرستان، کوه شاهوار است.

وی خواستار ورود مسئولان به موضوع شاهوار شد و گفت: مسئولان با جلوگیری از تخریب شاهوار اقدامی عملی را صورت دهند و موجب ناامیدی مردم نشوند.

کد خبر 5929120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha