۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸

سرپرست شهرداری دیر خبر داد؛

پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی طرح های شهرداری بندر دیر

پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی طرح های شهرداری بندر دیر

بوشهر- سرپرست شهرداری بندر دیر از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی طرح های شهرداری این شهر خبر داد.

مهدی عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از فعال شدن طرح‌های راکد شهرداری بندر دیر خبر داد و اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها بیش از ۷۰ درصد است که روند بسیار خوب و رو به رشدی است.

سرپرست شهرداری بندر دیر با اشاره به مطالبه مردم و نخبگان درخصوص ورودی شهر، بیان کرد: دروازه ورودی شهر طراحی و خریداری شده و در آینده‌ای نزدیک نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح بهسازی و زیباسازی فلکه فانوس آماده و از هفته آینده شروع می‌شود، گفت: طرح مطالعاتی کانال بلوار امام خمینی انجام شده است و در آینده‌ای نزدیک مناقصه ۱۵۰ متر این کانال اطلاع رسانی می‌شود.

عابدی با اشاره به طرح‌های بزرگ شهرداری بندر دیر، عنوان کرد: اتمام فاز اول جاده خلیج فارس، پارک شهید سلیمانی، آسفالت ریزی ۵۰ هزار مترمربع، به روزرسانی فضای سبز و خرید آب شیرین و ۱۰۰ اصله نخل مثمر که از هفته آینده شاهد کاشت آنها خواهیم بود، از جمله طرح‌های این شهرداری است.

وی به در پیش بودن فصل بارندگی اشاره کرد و گفت: شهرداری نسبت به لایروبی و بهسازی تمام کانال‌ها و مسیل های آب‌های سطحی اقدام نموده و جای نگرانی نیست.

سرپرست شهرداری بندر دیر از فعال شدن سامانه تلفنی ۱۳۷ خبر داد و افزود: شهروندان برای اعلام درخواست‌های خود در تمامی حوزه‌های مربوط به شهرداری می‌توانند با این شماره تماس بگیرند.

وی در پایان از همکاری و تعامل شورای اسلامی دیر قدردانی کرد.

کد خبر 5934357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha