۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۵۶

مسئول مرکز رسانه تبلیغات اسلامی اردبیل خبر داد؛

جریان‌سازی گسترده پویش «حریفت منم» در استان اردبیل

جریان‌سازی گسترده پویش «حریفت منم» در استان اردبیل

اردبیل- مسئول مرکز رسانه تبلیغات اسلامی اردبیل از توزیع گسترده فراخوان پویش «حریفت منم» در سطح استان اردبیل خبر داد.

علی دژبانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای همراه‌سازی افکار عمومی با جبهه مقاومت و حماس، پویش «حریفت منم» با محوریت اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مناطق مختلف استان اردبیل در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل برای اطلاع‌رسانی و دعوت اقشار مختلف مردم برای ثبت‌نام در این پویش، اقدامات تبلیغی و دعوت برای پیوستن به این پویش را انجام داده است.

مسئول مرکز رسانه تبلیغات اسلامی اردبیل تعامل با ادارات در تبلیغ و اطلاع رسانی پویش «حریفت منم» را از موارد مهم در جریان‌سازی رسانه‌ای این پویش عنوان کرد و افزود: تبلیغات محیطی و چاپ بنر و تراکت، توزیع و نشر محتواهای تبلیغی ارسالی از مرکز در خبرگزاری‌های استان، هم‌اندیشی با صدا و سیما در راستای تغذیه محتوایی در تولید نماهنگ «هنر مقاومت» از فعالیت‌های تبلیغی در تبلیغ پویش «حریفت منم» است.

دژبانی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تهیه اینفوگرافیک، کلیپ و سرود با موضوع جبهه مقاومت، اختصاص بخشی از سخنرانی مبلغان و روحانیان به تبلیغ و اطلاع‌رسانی پویش، حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان و اعلام حمایت از مردم فلسطین و انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی، اطلاع‌رسانی پویش در شبکه‌های اجتماعی به گروه‌های هدف از جمله هیأت‌های مذهبی، مبلغان و فعالان قرآنی و فرهنگی در تبلیغ پویش «حریفت منم» انجام شد.

وی اضافه کرد: مکاتبه با فرهنگ و ارشاد اسلامی، بسیج رسانه، شورای فضای مجازی، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، خبرگزاری‌ها و فعالان فضای مجازی استان اردبیل از دیگر اقدامات فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در تبلیغ پویش «حریفت منم» است.

مسئول مرکز رسانه تبلیغات اسلامی اردبیل به نحوه شرکت در پویش «حریفت منم» اشاره کرد و ادامه داد: علاقمندان برای شرکت در این پویش می‌توانند نام نام خانوادگی خود را به شماره پیامکی ۳۰۰۰۲۱۲ بفرستند.

کد خبر 5934396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • قاسم دویران IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
      0 0
      سلام الان یک هفته هست ثبت نام کردم اعلام آمادگی مبارزه با اسرائیل هستم اما خبری نیست لطفا اگه کسی میتونه کاری کنه زودتر اعزام بشم ممنون میشم
    • قاسم دویران IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
      0 0
      سلام الان یک هفته هست ثبت نام کردم اعلام آمادگی مبارزه با اسرائیل هستم اما خبری نیست لطفا اگه کسی میتونه کاری کنه زودتر اعزام بشم ممنون میشم