۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۳۱

سرپرست جهاددانشگاهی اردبیل خبر داد؛

اجرای مرحله استانی مسابقه ملی مناظره دانشجویی دانشگاه‌های اردبیل

اجرای مرحله استانی مسابقه ملی مناظره دانشجویی دانشگاه‌های اردبیل

اردبیل- سرپرست جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان به همت جهاددانشگاهی اردبیل برگزار می شود.

حسام رسولی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مرحله استانی این مسابقه ملی در نیمه دوم آذرماه سال‌جاری در جهاد دانشگاهی اردبیل برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچون سال‌های گذشته مرحله استانی این مسابقات با مشارکت تیم‌های دانشجویی همه دانشگاه‌های استان برگزار خواهد شد و دانشجویان علاقمند دانشگاه‌ها در تمامی مقاطع تحصیلی، می‌توانند با تشکیل تیم ۴ نفره در این مسابقات شرکت کنند.

سرپرست جهاد دانشگاهی اردبیل تصریح کرد: مناظرات دانشجویی دانشگاه‌های کشور از جمله برنامه‌های فاخر فرهنگی جهاد دانشگاهی است که توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

رسولی افزود: این مسابقات با هدف توسعه فرهنگ گفت‌وگو، آموزش و ارتقای تفکر خلاق و نقاد در میان دانشجویان، تقویت انگیزه‌های ارتقای دانش و آگاهی در میان دانشجویان و تمرین و تقویت فعالیت‌های گروهی منسجم و هدفمند در بین دانشجویان در محیط‌های دانشگاهی اجرایی می‌گردد.

سرپرست جهاد دانشگاهی استان اردبیل خاطرنشان کرد: برگزاری این مسابقات ضمن تقویت فرهنگ گفت‌وگوی سازنده و تفکر در بین دانشجویان، آموزش کار گروهی با تشکیل تیم‌های مناظره و آموزش برخی از مطالب و مسائل علمی به صورت جذاب و اثربخش را در بین دانشجویان فراهم می‌کند.

رسولی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه‌های استان می‌توانند از ۱۷ آبان‌ماه با مراجعه به سایت https://survey.porsline.ir/s/0zm74LX و یا تماس با شماره ۰۹۲۲۴۷۰۱۷۵۹ و یا با مراجعه حضوری به دبیر خانه مناظرات دانشجویی، واقع در دانشگاه محقق اردبیلی، جنب دانشکده علوم انسانی دفتر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان در حوزه معاونت فرهنگی نسبت به ثبت نام و ارسال اطلاعات تیم‌های خود اقدام کنند.

وی مهلت شرکت در این مسابقات دانشجویی تا پنجم آذرماه اعلام کرد و گفت: سه تیم برنده و نهایی مسابقات ضمن برخورداری از جوایز نقدی به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

کد خبر 5935704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha