۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان هرمزگان:

تمهیدات برگزاری انتخابات سالم و پرشور و قانونی اندیشیده است

تمهیدات برگزاری انتخابات سالم و پرشور و قانونی اندیشیده است

بندرعباس - رئیس هیات بازرسی انتخابات هرمزگان گفت: با اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه شرق استان، تمام تمهیدات و مقدمات برگزاری انتخابات سالم، پرشور و قانونی، اندیشیده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد اعتمادی، ظهر دوشنبه در بازدید حاشیه بازدید از فرمانداری میناب به برگزاری انتخابات پیش رو مبتنی بر چهار راه برد مد نظر مقام معظم رهبری یعنی امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت، تأکید کرد و افزود: ملاک کار هیأت‌های اجرایی و نظارت و بازرسی انتخابات، در راستای این چهار راهبرد است و هیئت بازرسی بر اساس قانون موظف است بازرسی و نظارت بر کلیه‌ی فرایندهای انتخابات را داشته باشد چرا که مهم‌ترین وظیفه ما صیانت از آرای مردم و عملیاتی نمودن دستورالعمل‌های ابلاغی انتخابات است.

وی افزود: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه شرق استان، کلیه تمهیدات و مقدمات برگزاری انتخابات سالم، پرشور و قانونی، اندیشیده شده است.

اعتمادی عنوان کرد: قطعاً با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، دشمنان را از نیل به اهداف شوم خود، مأیوس و نامید، خواهند کرد.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان تصریح کرد: هیئت‌های بازرسی انتخابات در شهرستان‌های تابعه استان، وظیفه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی را به عهده دارند و رویکرد ما حرکت بر مدار قانون مداری و بی طرفی نسبت به اجرای قانون است.

مدیر کل بازرسی استانداری هرمزگان، افزود: برابر بررسی‌های به عمل آمده، خوشبختانه با درایت و محوریت استاندار هرمزگان، تعامل و هم افزایی مطلوبی میان هیئت نظارت و اجرایی و بازرسی ایجاد شده است که در روند صحیح و قانونی انتخابات پیش روی، قطعاً تأثیر گذار خواهد بود.

به گزارش مهر، مدیر کل بازرسی استانداری و رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان از ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مرکز حوزه انتخابیه شرق استان هرمزگان با حضور فرماندار ویژه شهرستان میناب با هدف بررسی میدانی فرایند انتخابات در راستای اعمال نظارت بر کلیه‌ی فرآیندها و حُسن جریان انتخابات، بازدید کرد.

کد خبر 5937806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha