۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۴۲

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی:

گروگان ۱۲ ساله مشهدی نجات یافت

گروگان ۱۲ ساله مشهدی نجات یافت

مشهد- رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: متهم به آدم ربایی در مشهد دستگیر و گروگان ۱۲ ساله آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جواد شفیع زاده اظهار کرد: شانزدهم آبان ماه فردی سراسیمه با فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از ربایش نوجوانی ۱۲ ساله خبر داد.

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی بیان کرد: عامل آدم ربایی در تماس با خانواده پسر نوجوان درخواست مبلغی برای آزادی گروگان کرده بود.

وی گفت: طبق بررسی های کارآگاهان پلیس آگاهی استان، نوجوان ۱۲ ساله در راه مدرسه ربوده شده بود و پلیس با توجه به سرنخ های موجود عامل آدم ربایی را چهره زنی و تحت تعقیب قرار داد.

شفیع زاده افزود: کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی و اطلاعات جنایی با بررسی های علمی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در محدوده گلشهر مشهد شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، محل بازرسی و نوجوان ۱۲ ساله آزاد شد و به آغوش خانواده اش بازگشت.

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی اضافه کرد: متهم که با در دست داشتن قمه در برابر ماموران قانون مقاومت نشان می داد نیز دستگیر شد.

کد خبر 5937987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عسل IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
      6 6
      باسلام طبق قوانین بامجرم باید برخورد شود اولا وباید ازنظرروانشناسی هم روی مخ این افراد کتر بشه وبعد هم ممکنه طلبکار بوده وپدر ان بچه پرداخت نکرده وی باید به نیرویانتظامی شکایت می کرد نه اینکه با بچه طرف شود
      • عشقی IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
        9 1
        زیاد فیلم نگاه میکنی قشنگ تو فقط اخبارو بخون لطفا