۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۱۶

با حضور مسوولان کردستان انجام شد؛

معرفی تیم‌های برگزیده پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال در سنندج

معرفی تیم‌های برگزیده پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال در سنندج

سنندج- تیم‌های برگزیده پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال در سنندج با حضور مسوولان کردستان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی فرامرزی عصر دوشنبه در آئین اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کردستان اظهار کرد: در مرحله مقدماتی ۱۰۰ نفر در سامانه رویداد ثبت نام کردند که با پالایش‌های مورد نظر ۱۴ تیم فاینال شدند و در مرحله نهایی پنجمین رویداد دیجیتال بسیج کردستان شرکت کردند.

وی گفت: شرکت کنندگان در بخش‌های نرم‌افزار ویژه تلفن همراه، بازی سازی ویژه تلفن همراه، پوستر و پویانمایی حضور داشتند که ۴۸ ساعت با هم به رقابت پرداختند نفر برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

فرامرزی با بیان اینکه کوچک‌ترین شرکت کننده در این رویداد ۱۳ سال و بزرگترین آن ۵۱ سال سن داشت، یادآور شد: در این دوره بیشتر شرکت‌کنندگان از دانش‌آموزان بودند که این نشان از استقبال و علاقه این عزیزان در حوزه دیجیتال است.

به گفته مسؤول قرارگاه فضای مجازی استان کردستان شرکت‌کنندگان در این رویداد از شهرستان‌های سنندج، بیجار، کامیاران، قروه، دیواندره حضور داشتند.

وی افزود: داوران و مشاوران طبق ارزیابی‌های صورت گرفته نفرات برتر را انتخاب کردند که در بخش نرم‌افزار ویژه تلفن همراه، تیم بومینوسازان مقام اول، تیم جهاد روشن مقام دوم و تیم دوستی با سوخت مقام اول و در بازی‌سازی ویژه تلفن همراه، هستی دانایی با عنوان نوورا رتبه اول را کسب کردند.

وی گفت: در تولید پوستر نیز تیم هوشمندان مقام سوم، تیم گل مریم مقام دوم و تیم امید دیزاین مقام اول را کسب کردند.

فرامرزی ادامه داد: در بخش پویانمایی نیز تیم ابابیل مقام اول و تیم امام محمد غزالی مقام دوم را کسب و از آنها تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 5938241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha