۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۹:۳۰

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان:

اولویت اجرای پروژه‌های راهداری خوزستان راه‌های شریانی است

اولویت اجرای پروژه‌های راهداری خوزستان راه‌های شریانی است

اهواز - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: پروژه‌ها و اقدامات راهداری با اولویت راه‌های شریانی استان انجام شوند.

محمد جولانژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اقدامات خوبی در سطح راه‌های استان در حال اجرا هستند اما انجام این اقدامات باید با برنامه ریزی و اولویت بندی از سوی رؤسای ادارات شهرستان‌ها همراه باشد.

وی با بیان اینکه پروژه‌ها و اقدامات راهداری با اولویت راه‌های شریانی استان انجام شوند، افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی، روند ساماندهی پل‌ها و ابنیه فنی حوزه راه‌های شهرستان‌ها به منظور حفظ و ارتقای ایمنی راه‌ها در بارندگی‌های پیش رو ادامه داشته باشد تا در صورت بروز سیل با مشکل مواجه نشویم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: علاوه بر اقدامات بخش راهداری، رؤسای ادارات شهرستان‌ها باید نظارت بر ناوگان باری و مسافری، تردد بارهای ترافیکی و فعالیت شرکت‌های حمل و نقلی را در دستور کار خود قرار دهند.

جولانژاد یادآور شد: فعالیت کارگاه‌های جاده‌ای باید توسط رؤسای شهرستان‌ها به مرکز مدیریت راه‌های اداره کل اطلاع داده شود تا با ثبت در سامانه ۱۴۱ و اطلاع رسانی به موقع، هم استانی‌ها از انسدادهای احتمالی محورهای مطلع شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی نیز به صورت مستمر توسط شهرستان‌ها انجام شود.

کد خبر 5938453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha