۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۰۴

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:

اجتماع پرشور یزدی‌ها در حمایت از کودکان غزه برپا می‌شود

اجتماع پرشور یزدی‌ها در حمایت از کودکان غزه برپا می‌شود

یزد- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از برپایی اجتماع پرشور یزدی‌ها در حمایت از کودکان مظلوم و بی دفاع غزه خبر داد.

حجت الاسلام محمدحسین متوسل در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مردم استان یزد همانند سایر مردم آزادی‌خواه ایران و جهان همواره حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و به‌ویژه کودکان غزه اعلام داشته‌اند.

وی عنوان کرد: در حمایت از حماسه طوفان‌الاقصی و مردم مظلوم فلسطین و همچنین محکومیت و اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی هم‌زمان با سراسر کشور تجمع مردم یزد در محل میدان تاریخی امیر چخماق یزد برگزار می‌شود.

متوسل با بیان اینکه این برنامه روز شنبه ۲۷ آبان‌ماه، ساعت ۱۸ با عنوان «حمایت از کودکان مظلوم غزه» برگزار می‌شود، گفت: سخنرانی، اجرای سرود، برپایی ایستگاه نقاشی و … از جمله برنامه‌های این تجمع خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار کرد: مردم در سراسر ایران اسلامی از جمله استان یزد فارغ از جریان‌های سیاسی یک‌صدا و یک پارچه هستند در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و با اتحاد و همدلی، حمایت از غزه را فریاد خواهند زد

وی از عموم مردم استان یزد و اقشار مختلف از جمله هنرمندان، دانش آموزان و فرهنگیان، دانشجویان و دانشگاهیان، بسیجیان، ورزشکاران، مسئولان، اقلیت‌های مذهبی، علما، طلاب و روحانیون، کسبه و بازاریان، اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه، زنان، فرهیختگان و نخبگان دعوت کرد تا در این اجتماع بزرگ حضور داشته باشند.

کد خبر 5941416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha