۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۲۴

مدیرکل میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری:

شاخص‌های اختصاصی میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری ارتقا یافت

شاخص‌های اختصاصی میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری ارتقا یافت

شهرکرد_مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: شاخص‌های اختصاصی این اداره‌کل ۱۷ رتبه ارتقا پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جیلان ظهر یکشنبه ۲۸ همزمان با اهدای لوح تقدیر به کارکنان اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ارتقا ۱۷ رتبه‌ای شاخص‌های اختصاص میراث فرهنگی، اظهار کرد: شاخص‌های اختصاصی این اداره‌کل از رتبه ۲۷ به ۱۰ کشور در سطح وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ارتقا یافته است.

وی افزود: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری توانست این رتبه را با کسب امتیاز لازم از مجموع امتیاز مورد نظر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شاخص‌های اختصاصی مربوط به مقایسه رتبه‌بندی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کسب کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این اداره‌کل به‌علت سرعت رشد شاخص‌های اختصاصی وزارتخانه جایگاه برتر بین ادارت‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور را به دست آورد.

جیلان عنوان کرد: با این سرعت رشد و ترکیب موفقی که در بین همکاران اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری به دست آمده است، به‌طور قطع در سال‌جاری موقعیت و جایگاه بهتری می‌توان کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین یگان حفاظت میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری توانست رتبه برتر بین یگان‌های میراث‌فرهنگی کشور را بر اساس ارزیابی سال ۱۴۰۱ به خود اختصاص دهد.

کد خبر 5944062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha