تعداد شهیدان غزه به بیش از ۱۳۳۰۰ نفر افزایش یافت

تعداد شهیدان غزه به بیش از ۱۳۳۰۰ نفر افزایش یافت

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه اعلام کرد که تعداد شهیدان حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به غزه به بیش از ۱۳۳۰۰ نفر رسیده است که در این میان نام بیش از ۵۶۰۰ کودک و ۳۵۵۰ زن به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه اعلام کرد که در نتیجه حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به غزه بیش از ۱۳۳۰۰ فلسطینی از جمله ۵۶۰۰ کودک و ۳۵۵۰ زن به شهادت رسیده‌اند.

علاوه بر این بر اساس اعلام دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه در نتیجه جنایت‌های ارتش رژیم صهیونیستی در غزه بیش از ۳۱ هزار فلسطینی زخمی شده‌اند که ۷۵ درصد از آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

این نهاد دولتی تاکید کرد: تانک‌های اشغالگران اسرائیلی بیمارستان اندونزی را بمباران کردند. این اقدام به شهادت و زخمی‌شدن ده‌ها تن از زخمی‌ها انجامید.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه بیان کرد: تداوم حمله‌های اسرائیل به نوار غزه باعث شده ۵۵ بیمارستان و ۵۲ مرکز درمانی از روند خدمت‌رسانی خارج شوند.

بر اساس این گزارش ۶۰ درصد از واحدهای مسکونی نوار غزه بر اثر بمباران توسط ارتش رژیم صهیونیستی به صورت کامل یا جزیی ویران شده‌اند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه اعلام کرد: از کشورهای جهان می‌خواهیم برای توقف این جنگ و جنایت‌های پیاپی در نوار غزه فشار وارد کنند.

از سوی دیگر خبرنگار الجزیره گزارش داد که در جریان حمله ارتش رژیم صهیونیستی به دو خانه مسکونی در اردوگاه‌های البریج و النصیرات نوار غزه چندین فلسطینی شهید و زخمی شدند.

همچنین خبرنگار الجزیره اعلام کرد که در نتیجه بمباران یک آپارتمان مسکونی در خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه ۵ فلسطینی از جمله چند کودک به شهادت رسیدند و ۱۲ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس گزارش خبرنگار الجزیره چندین فلسطینی دیگر نیز بر اثر حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک خانه مسکونی در شرق رفح واقع در جنوب نوار غزه به شهادت رسیده یا زخمی شدند؛ این در حالی است که رژیم جنایتکار صهیونیستی بارها مدعی شده که مناطق جنوبی نوار غزه امن هستند و حمله‌ای را به این مناطق انجام نخواهد داد.

کد خبر 5945585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha