۲ آذر ۱۴۰۲، ۸:۴۳

فرمانده سپاه دیر:

پیشکسوتان جهاد و شهادت برای بسیجی پروری ورود کنند

پیشکسوتان جهاد و شهادت برای بسیجی پروری ورود کنند

بوشهر- فرمانده سپاه شهرستان دیر گفت: پاسداران بازنشسته و پیشکسوتان جبهه ذخیره های ناب سپاه هستند و نقش مهمی در یارگیری برای انقلاب و بسیجی پروری دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سیدعلی حسینی نیا صبح پنجشنبه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: قطعاً بازنشستگی پایان تکلیف نیست و ما و شما در جهادی که امروز تعریف شده است باید مشارکت داشته باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان دیر افزود: پاسداران بازنشسته و پیشکسوتان جبهه ذخیره‌های ناب سپاه هستند و نقش مهمی در یارگیری برای انقلاب و بسیجی پروری دارند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن ارزش‌ها در بین نسل جوان، بیان کرد: باید برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی علاوه بر سه ضلع مدرسه و دانشگاه، خانواده و جامعه، در فضای مجازی نیز کار کنیم.

حسینی نیا با ابراز همدردی با مردم غزه، گفت: در جنگ اخیر غزه بیش از پنج هزار کودک و هفت هزار زن و مرد بی گناه به دست صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند.

وی افزود: امروز در قلب اروپا وجدان‌های بیدار به پا خواسته اند و ما هم در شهرستان دیر چندین تجمع و راهپیمایی در حمایت از مردم غزه برگزار کرده ایم.

کد خبر 5947699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha