۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۰

معاون اجرایی رئیس جمهور از ۳ طرح مهم استان کرمانشاه بازدید کرد

معاون اجرایی رئیس جمهور از ۳ طرح مهم استان کرمانشاه بازدید کرد

کرمانشاه- منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور با همراهی استاندار کرمانشاه از سه طرح مهم و بزرگ استان کرمانشاه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری ظهر پنجشنبه در جریان سفر به استان کرمانشاه با همراهی استاندار کرمانشاه پس از بازدید ایستگاه راه آهن، از سه طرح مهم و فعال این استان یعنی طرح راه آهن کرمانشاه به خسروی؛ طرح قطار شهری و بیمارستان ۵۵۰ تختخوابی مرکز استان بازدید کرد و در جریان آخرین مراحل اجرای این طرح‌ها قرار گرفت.

فاز یک پروژه راه آهن غرب شامل قطعه کرمانشاه تا اسلام آباد غرب به طول ۱۱۰ کیلومتر است که در بخش زیرسازی ۸۳ پیشرفت دارد.

کل پروژه راه آهن کرمانشاه - خسروی ۲۶۱ کیلومتر است که حدود ۳۶ درصد پیشرفت دارد.

طرح بیمارستان ۵۵۰ تختخوابی کرمانشاه هم در سال ۱۳۹۵ کلید خورده اما با رکود و تأخیر همراه بوده و فعال سازی آن نیازمند اعتبار ویژه ای است.

همچنین تونل قطار شهری کرمانشاه (فاز دوم) از سه راه ۲۲ بهمن تا انتهای مسیر (میدان فردوسی) به طول ۵.۹ کیلومتر با ۷ ایستگاه زیر زمینی احداث می‌شود.

فاز اول پروژه هم از خیابان دوم کارمندان تا میدان آزادی به طول ۷.۱ کیلومتر (۵.۵ کیلومتر به صورت روگذر و ۱.۶ کیلومتر به صورت تونل) در حال ساخت است.

دکتر صحرایی، استاندار کرمانشاه و مدیران اجرایی ذیربط در جریان این بازدیدها موانع و مشکلات پیش روی تکمیل طرح‌ها و پیشنهادات خود را برای تأمین اعتبار مورد نیاز این طرح‌ها به معاون اجرایی رئیس جمهور ارائه کردند.

قابل ذکر است این طرح‌ها که از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه است در جلسه پیگیری مصوبات استان با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و استاندار کرمانشاه و سه نماینده استان در مجلس شورای اسلامی بررسی شد.

کد خبر 5948086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha