۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۱

مسوول نمایندگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد خمین:

دهمین جشنواره قرآنی گلهای محمدی(ص) در خمین به کار خود پایان داد

دهمین جشنواره قرآنی گلهای محمدی(ص) در خمین به کار خود پایان داد

خمین - مسوول نمایندگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد خمین از برگزاری اختتامیه دهمین جشنواره قرانی گلهای محمدی(ص) و گلهای فاطمی(س) در شهرستان خمین خبر داد.

رضا کوچکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این جشنواره با حضور ۲۰۰ نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و مراکز قرآنی شهرستان خمین در پنج گروه برگزار شد.

دبیر جشنواره قرآنی گلهای محمدی (ص) و فاطمی (س) خمین گفت: در مراسم اختتامیه این مراسم با حضور امام جمعه خمین، از ۳۶ نفر برگزیده در دو بخش دختر و پسر تقدیر شد.

وی اسامی نفرات اول این مسابقات در بخش دختران و پسران را به ترتیب در گروه نور، زینب متولیان و محمد مهدی محمودی، گروه یاسین، صبا کارگر و محمد هادی جعفر پور، گروه طه، زهرا محمدی و حسین برزویی، گروه نصر، زینب جعفری و امیر رضا خادمی و در گروه فجر، محمد حسن مسلمی عنوان کرد.

کوچکی تصریح کرد: در رشته قرائت تحقیقی، احسان مدنی و زهرا جوادی در رشته قرائت ترتیل، ریحانه بابایی و سید حسن فارسی و در رشته حفظ مهسا غلامی رتبه‌های برتر را کسب کردند.

مسؤول نمایندگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خمین گفت: در رشته‌های هنری با مضامین قرآنی، نفس بصیری و محمد بهادری رتبه نخست را کسب کردند.

کوچکی افزود: این جشنواره تابستان هر سال با ثبت نام صدها قرآن آموز و شرکت در کلاس‌های آموزشی جشنواره در ۱۲ رشته مقطع حفظ، قرائت و رشته‌های هنری با مضامین قرآنی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در پایان تابستان ضمن حضور در مسابقات جشنواره، یک روز قرآنی را همراه با برنامه‌های فرهنگی، جنگ قرآنی، بازی‌های مذهبی و برگزاری آزمون و دریافت هدایای عمومی سپری می‌کنند.

کد خبر 5948489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha