۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۱

امام جمعه گلستان:

تایید صلاحیت افراد دارای سابقه ترک فعل مردم را بدبین می کند

تایید صلاحیت افراد دارای سابقه ترک فعل مردم را بدبین می کند

بهارستان- امام جمعه گلستان گفت: تأیید صلاحیت افرادی که به نظام ضربه زدند و با ترک فعل‌ها به مردم ظلم و در زمان مسئولیت هایشان مردم را تحقیر کردند، افراد را بدبین می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گلستان ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج شجره طیبه و مجموعه‌ای از انسان‌های مؤمن، آگاه، بصیر و ولایت مدار است، که دشمن را بیمناک و دوستان را امیدوار می‌کند.

وی افزود: از زمان تشکیل بسیج تا امروز شاهد برکات این مجموعه عظیم و نیروی انقلابی در عرصه‌های مختلف بودیم، حضور فعال و مخلصانه در هشت سال دفاع مقدس، حضور در گروه‌های جهادی و امدادرسانی و خدمت رسانی در مناطق محروم، دفاع از نظام، انقلاب، ولایت و مردم در فتنه‌ها، مقابله با جنگ نرم دشمن و حضور فعال در جهاد تبیین از اقدامات انقلابی بسیج است.

خطیب جمعه افزود: امروز بسیج یک وظیفه و رسالت و نقش آفرینی مهم و ویژه دارد و آن تمدن سازی است، اگر تفکر بسیجی تبدیل به گفتمان غالب جامعه ایرانی، اسلامی و جهانی شود به عصر ظهور نزدیک خواهیم شد.

موسوی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: شرکت پرشور و حداکثری در انتخابات و انتخاب افراد مؤمن، انقلابی، متعهد و متخصص، ضمن کمک به حل مشکلات کشور تضمین کنند عزت و اقتدار همه جانبه است.

وی در ادامه گفت: مسئولان کشور و دست اندرکاران بخش‌های مختلف با رفتار خود باید اعتماد مردم را افزایش دهند، در تمام مراحل انتخابات، قانون ملاک و معیار عمل باشد در تأیید و رد صلاحیت کاندیداها دقت شود تأیید صلاحیت افرادی که به نظام ضربه زدند کارنامه قابل قبول ندارند و با ترک فعل‌ها به مردم ظلم کردند و در زمان مسئولیت هایشان مردم را تحقیر کردند، مردم را بدبین می‌کند.

موسوی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفتند: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی ضربه فنی شد، ضربه فنی شدن یعنی شکست زود هنگام، شکست در زمانی زودتر از مدت مسابقه با فاصله بالا، شکستی که برتری مطلق حریف را نشان می‌دهد.

خطیب جمعه ادامه داد: اسرائیل می‌خواست حماس را خلع سلاح و نابود کند، اما ناکام ماند، پذیرش آتش بس یعنی شکست، اسرائیل نه فقط در میدان بلکه در عرصه بین الملل هم ضربه فنی شد، امروز بسیج جهانی علیه جنایات اسرائیل شکل گرفته است و می‌توان گفت طوفان الاقصی فاتحه اسرائیل را خواند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهارستان در پایان از مسئولان وزارت ورزش و جوانان دولت انقلابی و مردمی خواست، به داد ورزش بهارستان برسند و کمبودها و کم لطفی‌ها را جبران کنند و اضافه کرد: سرانه ورزشی بهارستان ۲۰ سانتی متر است، در حالی که این شهرستان استعدادهای خوب و درخشان در عرصه‌های مختلف ورزشی دارد، اگر هدف گذاری، برنامه ریزی و حمایت از ورزشکاران انجام گیرد قطعاً در عرصه‌های بین المللی شاهد حضور و افتخار آفرینی خواهیم بود.

کد خبر 5948606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha