۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۷

مدیرکل کانون پرورشی اردبیل:

فعالیت شعب کانون زبان اردبیل در امر آموزش متقاضیان کافی نیست

فعالیت شعب کانون زبان اردبیل در امر آموزش متقاضیان کافی نیست

اردبیل - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: فعالیت شعب کانون زبان تنها در ۳ شهر اردبیل، پارس‌آباد و مشگین‌شهر در امر آموزش متقاضیان کافی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، ملیحه ملک‌زاده فرد بعد از ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر و سرپرست کانون زبان ایران در استان اردبیل اظهار کرد: مسئولیت امانتی است که فرصت خدمت به مردم را در اختیار ما می‌گذارد که دیر یا زود با پایان یافتن این مأموریت، مسئولیت را به فرد دیگری واگذار خواهیم کرد؛ اما آنچه مهم است این است که در مدت خدمت، رضای پروردگار متعال و خلق الهی را کسب کرده باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد آغاز دوره‌ای جدید از مسئولیت در کانون زبان استان هستیم، بیان کرد: امید داریم با درایت و پشتکار سرپرست جدید و با حمایت مدیران ستادی در کانون زبان ایران با حل مسائل و چالش‌های موجود، شاهد رونق بیش‌ازپیش این مجموعه آموزشی باشیم.

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل بیان کرد: با توجه به تعداد شهرها و جمعیت استان، فعالیت شعب کانون زبان تنها در سه شهر اردبیل، پارس‌آباد و مشگین‌شهر در امر آموزش متقاضیان کافی نیست.

ملک‌زاده فرد خاطرنشان کرد: نداشتن ساختمان مستقل از اساسی‌ترین مسائل مراکز کانون زبان استان است که نیاز است با تلاش همگانی و با جانمایی مکان‌های آموزشی جدید و راه‌اندازی شعب در دیگر شهرهای استان بتوانیم جوابگوی متقاضیان در امر آموزش زبان آموزان باشیم.

کد خبر 5949618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha