سخنگوی گذرگاه‌های مرزی غزه:

امروز ۷۰ کامیون حامل کمک وارد نوار غزه شد/ کمک‌ها کافی نیستند

امروز ۷۰ کامیون حامل کمک وارد نوار غزه شد/ کمک‌ها  کافی نیستند

سخنگوی گذرگاه‌های مرزی غزه با اشاره به تعداد کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه که طی روز جاری وارد این باریکه شدند، حجم کمک‌های ورودی به نوار غزه را ناکافی دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، هشام عدوان سخنگوی پایانه‌های مرزی غزه طی سخنانی اعلام کرد که در دومین روز توافق آتش‌بس موقت میان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و ارتش رژیم صهیونیستی، ۷۰ کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه از طریق مرز رفح وارد نوار غزه شده‌اند.

عدوان در ادامه با اشاره به حجم کمک‌های ورودی به نوار غزه تاکید کرد: کمک‌هایی که وارد نوار غزه می‌شوند پاسخگوی نیازهای این نوار و به اندازه انتظار ما نیستند.

سخنگوی پایانه‌های مرزی غزه تصریح کرد که موانع بزرگی در گذرگاه رفح وجود دارد و از جمله این موانع بزرگ کمبود کامیون‌های موجود در این گذرگاه است.

وی در ادامه افزود: گذرگاه رفح در برابر کسانی که در آن سوی مرز بلاتکلیف بودند باز شد و ۲۵۰ نفر از این افراد وارد نوار غزه شدند.

عدوان با اشاره به روند اجرای توافق آتش‌بس موقت و تبادل اسیران میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی اعلام کرد که خودروهای صلیب سرخ جهانی اسیران صهیونیست را از گذرگاه رفح منتقل می‌کنند.

از سوی دیگر المنار اعلام کرد که کاروان کمک‌های بشردوستانه به شهر غزه و شمال نوار غزه رسیده است.

کد خبر 5949636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha