نامه رزمندگان یمنی به مبارزان فلسطینی

نامه رزمندگان یمنی به مبارزان فلسطینی

رزمندگان ارتش یمن با ارسال نامه‌ای به مبارزان مقاومت فلسطین ضمن تمجید رشادت‌های آنان خواستار تداوم مقاومت از سوی مبارزان فلسطینی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، رزمندگان ارتش یمن با ارسال نامه‌ای تحت عنوان «ندای وفا» به مبارزان مقاومت فلسطین در غزه و دیگر مناطق این سرزمین، فلسطین را سنگر نخست دفاع از امت اسلام دانستند.

رزمندگان یمنی نامه خود را با ارسال درود به مبارزان قهرمان، ثابت‌قدمان میدان و شجاعان و شیران فلسطینی آغاز کردند و افزودند: ای مبارزان، دلاوری‌های بزرگ شما افسانه «ارتش شکست‌ناپذیر» را در هم شکست و همراه آن رویاهای افراد دست‌نشانده و کسانی که روابط خود با اسرائیل را عادی کردند تا ملت‌های ما را با دشمنان جنایتکار و صهیونیست خود، الفت بدهند نقش بر آب کرد.

در ادامه این نامه آمده است: شما با جهادتان در راه خدا به بهترین الگوی قهرمانی و فداکاری برای جوانان ما مبدل شدید و شعله انقلاب را در دل‌هایشان برافروختید.

رزمندگان یمنی افزودند: ای مبارزان راستین، شما با ثبات قدم، شجاعت و جهاد خود مطابق آیات قرآن به فرزندان امت ستمدیده ما چگونگی جانبازی در میادین عزت و مواضع کرامت و چگونگی فداکاری در میادین مبارزه و نبرد با دشمنان را آموختید.

در ادامه این نامه رزمندگان یمنی خطاب به مبارزان مقاومت تاکید کردند: شما چگونگی دعا در میادین مبارزه و کارزارهای شجاعت را مطابق آیات قرآن آموختید.

رزمندگان یمنی با استناد به آیات مبارک قرآن کریم از مبارزان فلسطین خواستند که سست و غمگین نشوند، زیرا آن‌ها برتر هستند و نباید به سخنان پوچ منافقان گوش فرادهند.

در ادامه این نامه رزمندگان یمنی اظهار داشتند که اگر مبارزان فلسطینی دست به جهاد در راه خدا نمی‌زدند، بدون شک دشمن جنایات بیشتری را در حق فلسطینیان مرتکب می‌شد و در آن صورت عزت و کرامت امروز نیز تحقق نمی‌یافت.

در پایان نیز رزمندگان یمنی با استناد به آیات قرآن کریم و با تاکید بر اینکه در همیشه بر یک پاشنه نمی‌چرخد و اوضاع بر این منوال نخواهد ماند از مبارزان فلسطینی خواستند که به مقاومت خود ادامه دهند.

کد خبر 5949676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha