شکنجه زنان اسیر فلسطینی توسط اشغالگران با گرسنگی و تشنگی

شکنجه زنان اسیر فلسطینی توسط اشغالگران با گرسنگی و تشنگی

زنان اسیر فلسطینی که در جریان توافق میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی به تازگی آزاد شده اند شکنجه‌های اشغالگران صهیونیست علیه اسرای فلسطینی را فاش می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «ملک سلمان» اسیر زن فلسطینی که در جریان تبادل اسرا میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس آزاد شده در گفتگو با المیادین تاکید کرد: اشغالگران صهیونیست تنها پنج دقیقه قبل از آزادی من را در جریان این موضوع قرار دادند.

وی در ادامه افزود: اشغالگران صهیونیست زنان اسیر فلسطینی را از حقوق اولیه خود و حتی از خوردن و آشامیدن محروم می‌کنند. آنها از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون ارتباط زنان اسیر را به صورت کامل با جهان خارج قطع کرده اند.

ملک سلمان تصریح کرد: اشغالگران صهیونیست با بازداشت من در دوران نوجوانی باعث شدند از تحصیل و به صورت کلی از روند زندگی کاملاً دور بمانم. احساسات من بعد از بازگشت به خانه ام خوشحالی همراه با حزن و اندوه بود.

وی تاکید کرد: هنوز زنان و مردان فلسطینی زیادی هستند که در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برند. خون شهدای غزه باعث شد ما آزاد شویم. مقاومت پیروز شده است.

ملک سلمان در فوریه سال ۲۰۱۶ در حالیکه تنها ۱۶ سال داشت به دست نظامیان صهیونیست مورد ضرب و شتم و بازداشت قرار گرفت. دادگاه رژیم صهیونیستی به بهانه مشارکت وی در عملیات نیروهای مقاومت ۱۰ سال حبس برای ملک سلمان تعیین کرد.

پدر حمزه المغربی اسیر فلسطینی که به تازگی از بند زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شده نیز تاکید کرد: اشغالگران صهیونیست از آغاز عملیات طوفان الاقصی تمام راه‌های ارتباطی با اسرای فلسطینی را قطع کردند.

پیش از این نفوذ حماد نوجوان فلسطینی که در جریان چهارمین مرحله از آزادسازی اسرا توسط رژیم صهیونیستی آزاد شد در سخنانی تاکید کرد: ما به صورت گسترده توسط اشغالگران صهیونیست در زندان شکنجه شدیم. این شکنجه‌ها مشخصاً در جریان روند آزادی تشدید شد.

دجانه عطون یکی دیگر از اسرای فلسطینی که در مرحله چهارم آزاد شده است در سخنانی تاکید کرد: اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی در شرایط سختی به سر می‌برند.

میسون الجبالی قدیمی‌ترین اسیر زن فلسطینی که به تازگی از زندان رژیم صهیونیستی آزاد شده در گفتگو با الجزیره با اشاره به سختگیری‌ها و خشونت‌های اشغالگران علیه اسرا گفت که بسیاری از اسرای زن در نتیجه همین سخت‌گیری‌ها بیمار شده‌اند. آنها همواره از سوی زندانبانان مورد شکنجه و ضرب و شتم قرار می‌گیرند. وی ادامه داد: ما در مدت بازداشت با بدرفتاری‌ها و خشونت‌های شدید نگهبانان مواجه بودیم.

کد خبر 5952918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha