حملات اشغالگران به کرانه باختری و بازداشت بی‌دلیل جوانان فلسطینی

حملات اشغالگران به کرانه باختری و بازداشت بی‌دلیل جوانان فلسطینی

ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز آتش بس موقت در نوار غزه طی شش روز گذشته حملات وحشیانه خود را علیه کرانه باختری افزایش داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، اشغالگران صهیونیست به حملات خود علیه مناطق مختلف کرانه باختری ادامه می‌دهند به طوری‌که طی ساعات گذشته به مناطقی از شهرهای اریحا و اردوگاه عقبه جبر و منطقه العیساویه واقع در قدس اشغالی یورش بردند.

در جریان این حملات درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و اشغالگران صهیونیست به وقوع پیوست. متجاوزان در این درگیری‌ها به صورت گسترده از گاز اشک آور و بمب‌های صوتی علیه شهروندان فلسطینی استفاده کردند.

علاوه بر آن، نظامیان صهیونیست به روستاهای یتما و بیت فوریک واقع در شهر نابلس و عرابه در جنوب جنین حمله کرده و منازل تعدادی از فلسطینی‌ها را با هدف بازداشت آنها محاصره کردند.

متجاوزان صهیونیست همچنین به اردوگاه عسکر واقع در نابلس حمله کردند. در جریان این حمله درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و اشغالگران صهیونیست رخ داد.

اشغالگران صهیونیست می‌کوشند با تشدید این حملات علاوه بر آنکه به زعم خود ترس و وحشت را در میان فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری گسترش داده و مانع پیوستن آنها به نیروهای مقاومت شوند با بازداشت تعداد زیادی از جوانان بی گناه فلسطینی آمار اسرای فلسطینی در زندان‌های خود را افزایش دهند چرا که اشغالگران مجبور شده اند در جریان توافق با جنبش حماس تعدادی از اسرای فلسطینی را آزاد کنند.

کد خبر 5952925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha