۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۱

معاون آموزشی وزارت بهداشت مطرح کرد:

حضور ۲۰۲ انجمن علمی در وزارت بهداشت

حضور ۲۰۲ انجمن علمی در وزارت بهداشت

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: ۲۰۲ انجمن علمی در وزارت بهداشت حضور دارند که باید از ظرفیت آنها در معاونت های بهداشت، درمان، غذا و دارو و آموزش استفاده شود.

به گزارش خبرگزار مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر ابوالفضل باقری فرد در نشست دبیران انجمن های علمی گروه پزشکی، با بیان این مطلب که انجمن های علمی در کنار وزارت بهداشت و به عنوان بال معاونت آموزشی به شمار می روند، اظهار کرد: ۲۰۲ انجمن علمی در وزارت بهداشت حضور دارند که باید از ظرفیت آنها در معاونت های بهداشت، درمان، غذا و دارو و آموزش استفاده شود.

وی با اشاره به این نکته که انجمن های علمی در کنار وزارت بهداشت هستند، افزود: باید از این پتانسیل بالا به صورت عملیاتی در تصمیم گیری های حوزه سلامت بهره برداری شود.

رییس کمیسیون انجمن های علمی وزارت بهداشت تصریح کرد: انجمن های علمی باید در بخش های تخصصی وزارت بهداشت، حضور داشته باشند و برای ایفای نقش در ارزیابی ها به آنها ضمانت اجرایی داده شود.

باقری فرد از ساماندهی ساختار انجمن های علمی خبر داد و افزود: انجمن های علمی جزیی از وزارت بهداشت هستند که باید از نظرات آنها در بخش های مختلف استفاده شود و امیدوارم با هم اندیشی، در راستای حل مشکلات، تحکیم و تقویت انجمن های علمی گام برداریم.

کد خبر 5953480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha