۹ آذر ۱۴۰۲، ۹:۱۴

جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد؛

تخریب ۴ مکان فروش مواد مخدر در کرمانشاه

تخریب ۴ مکان فروش مواد مخدر در کرمانشاه

کرمانشاه- جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با حضور یگان‌های مختلف پلیس در کرمانشاه و تخریب چهار مکان فروش مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد رستمی اظهار کرد: در طرح ارتقا امنیت اجتماعی حدود ۱.۵ کیلوگرم مواد مخدر، ۲ هزار و ۵۱۰ سی سی شربت متادون و ۱۷۰ حبه قرص روانگردان کشف شد.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات صورت گرفته در این حوزه می‌توان به شناسایی و تخریب چهار مکان فروش و عرضه مواد مخدر، دستگیری ۱۷ نفر از خرده فروشان و جمع آوری ۴۸ معتاد متجاهر اشاره کرد.

سردار رستمی یادآوری کرد: کشف ۲۱ فقره سرقت منزل و ۲۰ فقره سرقت خودرو در کنار کشف چهار دستگاه خودرو و ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه از دیگر نتایج اجرای طرح بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش مأموران انتظامی استان ۱۸ سارق و ۲ عامل تیراندازی نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی پلمب هشت واحد صنفی متخلف و صدور اخطار پلمب برای هفت واحد صنفی دیگر را نیز یادآوری کرد و گفت: مجموع این اقدامات در راستای افزایش امنیت در جامعه و برخورد با متخلفان و مجرمان صورت گرفت.

سردار رستمی در پایان با قدردانی از تلاش همکارانی که در طرح ارتقا امنیت اجتماعی تلاش کردند، گفت: پلیس قاطعانه با هرگونه ناهنجاری برخورد و اجازه نمی‌دهد عده‌ای با هر نیت و انگیزه‌ای باعث اخلال در نظم و امنیت جامعه شوند.

کد خبر 5953900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha