۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۸:۵۶

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها از مطالبات رهبری است

برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها از مطالبات رهبری است

گرگان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر، صبح دوشنبه در جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تأمین استان اظهار کرد: جوانان دانشگاهی امروز با وجود فراهم بودن مظاهر فساد و بسترهای متعدد گناه و آلودگی، مسیر علم و دانش را دنبال می‌کنند و این جای قدردانی و تشکر دارد.

وی افزود: اساتید دانشگاه به‌عنوان پرورش دهنده اذهان جوانان، نقش به‌سزایی در رشد و پرورش دانشجویان دارند که نمی‌توان آن‌را نادیده گرفت، پذیرفته نیست در فضای دانشگاهی شخصی نشر دهنده تفکرات ضد دینی و ضد انقلابی باشد در این خصوص ابتدا با استاد خاطی و سپس با دانشجوی خاطی برخورد خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: یکی از مطالبات جدی امام خامنه‌ای از مسؤولان دانشگاهی، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی به‌منظور تضارب آرا دانشجویی در خصوص مسائل کشور در محیطی آرام و منطقی است که متأسفانه کمتر اتفاق افتاده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری، دانشجو را یک روشن‌فکر تمام عیار مسلمان و متدین می‌داند، این نگاه را همه مسؤولان مرتبط با حوزه دانشگاه باید داشته باشند و بستر رشد شخصیتی دانشجویان را فراهم کنند.

مهاجر اظهار کرد: ۱۶ آذر فرصت مناسبی است که علاوه بر جشن روز دانشجو، به گفتمان سازی، تبیین و روشن‌گری، خصوصاً در مورد انتخابات و نقش آن در آینده کشور بپردازیم، تجربه نشان داده است هرگاه دانشجو توانست حرف خود را بزند و شنیده شود، اتفاقات بهتری رقم خورده است.

وی گفت: امیدواریم در ۱۱ اسفند انتخابات خوبی را با بستر سازی‌هایی که در مناسبت‌های هم‌چون ۱۶ آذر ایجاد می‌شود، شاهد باشیم.

کد خبر 5957016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha