۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۷

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان:

کاروان شهدا تطهیر کننده است

کاروان شهدا تطهیر کننده است

کاشان - نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان گفت: کاروان شهدا تطهیر کننده است.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر پنج شنبه در آئین تشییع پیکر مطهر ۱۲ شهید گمنام در کاشان اظهار داشت: ما هر چه پیشرفت در کشور داریم مدیون جانفشانی شهدایی هستیم که از عزیزترین سرمایه خود یعنی جان ارزشمند گذشتند.

وی با اشاره به اینکه عبور کاروان شهدا از هر شهر و کوی و برزن تطهیر کننده است، ابراز داشت: شهدا رفتند تا حوادثی که در طول تاریخ اسلام برای شیعیان رخ داد برای ما تکرار نشود.

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان با اشاره به وقایع ناگواری که برای شهادت حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) رخ داد، تصریح کرد: شهدا رفتند تا ثابت کنند ولی جامعه تنها نیست.

وی با بیان اینکه باید ذکر شهدا را همیشه به یاد داشته باشیم، تصریح کرد: ما هم باید از شهدا عبارت بگیریم و زندگی خود را مطابق با آموزه‌های شهدا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه شهدا هم انتظاراتی از ما دارند، گفت: شهدا طبق آیه شریفه قرآن کریم زنده هستند و تمام اعمال ما را نظاره می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین بخش‌های وصیت هر شهید درباره حجاب بوده است، افزود: از این رو ما باید با اعتقادات قلبی خود انتظارات شهدا را برآورده کنیم.

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان ضمن اشاره به نامه ۵۳ حضرت علی (ع) به مالک اشتر خاطرنشان کرد: در این نامه حضرت علی (ع) فرمودند من تو را امر می‌کنم که خدا را با زبان، دست و قلبت نصرت کنی و نصرت خدا در اطاعت از فرامین الهی است.

کد خبر 5960168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha