۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۵

سرهنگ بهرامی عنوان کرد؛

غافلگیری سارقان موتورسیکلت در محدوده بی‌سیم

غافلگیری سارقان موتورسیکلت در محدوده بی‌سیم

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران، از دستگیری سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت هنگام پرسه زنی با موتورسیکلت مسروقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رسول بهرامی اظهار کرد: ۱۴ آذر ماه، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری ۱۵۹ بی‌سیم در محدوده خیابان ۱۷ شهریور در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ ترک نشین که رفتار نامتعارف از خود نشان می‌دادند مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه مأموران نشان می‌داد، موتورسیکلت چندی قبل به سرقت رفته و سرنشینان آن سارقان حرفه‌ای هستند که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: راکب موتورسیکلت پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد و با حرکات مارپیچ به خودروی‌های عبوری شهروندان آسیب وارد کرد و به هشدار مأموران بی‌توجهی کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران در نخستین‌گام با ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری هر دو متهم شدند.

سرهنگ بهرامی بیان کرد: از کوله پشتی متهمان آلات و ادوات سرقت کشف شده است و متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت و دیگر سرقت‌های موتورسیکلت در سطح معابر تهران اعتراف کردند.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی مأموران نیز مشخص شد، متهمان دارای سوابق متعدد کیفری بوده و اقدام به سرقت موتورسیکلت شهروندان در ساعات پایانی شب در سطح خیابان‌های تهران می‌کردند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

کد خبر 5960308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha