۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵

سرهنگ زینی وند مطرح کرد؛

نهایت همکاری پلیس با اجرای پروژه‌های عمرانی پایتخت

نهایت همکاری پلیس با اجرای پروژه‌های عمرانی پایتخت

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران با اشاره به همکاری مناسب پلیس راهور پایتخت با شهرداری در پروژه های عمرانی، گفت: هدف از احداث و تکمیل پروژه های عمرانی رفع گره های ترافیکی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مصطفی زینی وند گفت: از آنجایی که احداث و تکمیل پروژه‌های عمرانی، عمران و آبادانی و رفع گره‌های ترافیکی را به دنبال دارد، پلیس و مردم موافق این موضوع هستیم که این پروژه‌ها حتماً انجام شوند و در زمان اجرا نیز نهایت همکاری را داریم.

وی افزود: اما مشکل از آنجا پیش می‌آید که یا روند اجرای پروژه کند می‌شود و یا اینکه در برخی مواقع و مقاطع پروژه روند کار قطع می‌شود و این موضوعی است که نارضایتی ایجاد می‌کند.

سرهنگ زینی وند بیان داشت: پلیس برای زمان بندی و نحوه اجرای پروژه‌هایی که در سطح شهر انجام می‌شود همکاری کامل را با آنها دارد و مشاوره‌های خیلی خوب و زیادی را به دوستان می‌دهد تا معظل ترافیکی نداشته و جرایان ترافیکی از آن محل قابل عبور باشد و اگر نیاز است که انحراف ترافیکی ایجاد شود و یا اینکه مسیرهای جایگزین اعلام گردد این معابر شناسایی شود.

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ابراز کرد: همچنین در برخی مواقع نیاز است در برخی از این معابر تعریض صورت گیرد تا بتوانیم جریان ترافیکی را به خوبی از این مسیرها عبور دهیم که این کارهایی است که با انجام آنها از ترافیک محدوده کاسته و نارضایتی‌ها کم شود.

وی گفت: پروژه‌های عمرانی با توجه به افزایش جمعیت و افزایش خودروها و تغییر کاربری‌های سطح شهر نیاز شهر هستند تا از مشکلات ترافیکی کم شود.

کد خبر 5961728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha