۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۶

با هدف صیانت از حقوق آحاد مردم؛

طرح ویژه نظارت بر صحت عملکرد وسایل توزین در اردبیل اجرا می‌شود

طرح ویژه نظارت بر صحت عملکرد وسایل توزین در اردبیل اجرا می‌شود

اردبیل - سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل گفت: طرح ویژه نظارت بر صحت عملکرد وسایل توزین و سنجش با توجه به فرا رسیدن شب یلدا و با هدف صیانت از حقوق آحاد مردم در اردبیل اجرا می‌شود.

حسنعلی حسین‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طرح ویژه نظارت بر صحت عملکرد کلیه وسایل توزین و سنجش مورد استفاده در داد و ستد عمومی و مورد استفاده اصناف با هدف صیانت از حقوق متوازن آحاد مردم در نظارت تولید، توزین و مصرف در اردبیل اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح با توجه به نزدیک شدن ایام نکوداشت آئین سنتی و ملی طولانی‌ترین شب سال (شب یلدا) در کشور و پیش‌بینی افزایش سطح مبادله‌های تجاری در بازار و به ویژه بازار مواد غذایی از ۲۰ آذر ماه تا ۳۰ آذرماه در سطح استان اردبیل اجرا خواهد شد.

سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: طرح نظارت «برای مصرف کنندگان با جلوگیری از کم فروشی» و «برای توزیع کنندگان با جلوگیری از زیاد فروشی» اجرا خواهد شد.

حسین‌پور خاطرنشان کرد: لذا از اصناف و مغازه داران گرامی تقاضا می‌کنیم با توجه به اهمیت موضوع همکاری‌های لازم را با کارشناسان این اداره کل و همچنین کارشناسان آزمایشگاه همکار تأیید صلاحیت شده به عمل آوردند.

کد خبر 5961908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha