۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۱

معاون استاندار قزوین خبر داد؛

گزارش دستگاه‌های امنیتی نسبت به دخالت نمایندگان در انتصابات

گزارش دستگاه‌های امنیتی نسبت به دخالت نمایندگان در انتصابات

قزوین- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: دستگاه های امنیتی نسبت به دخالت نمایندگان مجلس استان قزوین در انتصابات گزارش هایی را به هیئت های اجرایی ارایه داده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس کاظمی صبح دوشنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان قزوین که با موضوع انتخابات برگزار شد اظهار کرد: دستگاه‌های امنیتی به دلیل دخالت نمایندگان استان قزوین در انتصابات گزارشاتی را به هیئت‌های اجرایی ارائه داده بودند.

وی افزود: به دلیل مشخص نبودن میزان این دخالت و میزان اثرگذاری و جدی بودن آن، تصمیم در رابطه با آن به مراحل بعدی و تحقیقات بیشتر موکول شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تصریح با اشاره به رد صلاحیت‌ها عنوان کرد: بخش عمده‌ای از رد صلاحیت‌ها به دلیل نقص مدارک بوده و به طور حتم در مراحل بعدی با تکمیل شدن و رفع نواقص به چرخه انتخابات بازخواهند گشت.

وی تاکید کرد: در رابطه با انتصاب سوشهرت نسبت به برخی از داوطلبین، مستندات منطبق به مدارک آن نیز طبق قانون به خود داوطلب اعلام شده است.

کاظمی تصریح کرد: تشخیص اعضای هیئت اجرایی متکی به مستندات قانونی است و هیئت‌ها نمی‌توانند فراتر از آن تصمیم بگیرند.

وی در پایان با بیان اینکه هیج فردی را به واسطه گرایش سیاسی رد یا تأیید نکرده ایم، اضافه کرد: تمامی عدم تأیید ها بر اساس مراحل قانونی و مستند بوده وعلت نیز به داوطلبین اعلام شده است.

کد خبر 5963475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha