۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۶:۵۳

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید:

شهدا مظهر اقتدار و قدرت نظام انقلاب اسلامی هستند

شهدا مظهر اقتدار و قدرت نظام انقلاب اسلامی هستند

بوشهر- فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: شهدا مظهر اقتدار و قدرت نظام انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، فریبرز خزایی سه شنبه شب در شب شعر و شروه به مناسبت یادواره شهدای شهرستان بوشهر و ایام فاطمیه، بیان کرد: رمز ماندگاری شهدای انقلاب اسلامی در نکات و ویژگی‌های رفتاری و عملکردی مهم بسیاری است که صداقت، اخلاص در عمل و رضایت خدا در تصمیم جهاد در راه خدا برجسته‌ترین آنها است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان کرد: امام راحل در آخرین پیام خود قبل از ارتحال خطاب به جوانان فرموده بود که باید هسته‌های مقاومت را در جهان ایجاد و منتشر کنید و این سخن نشان از اقتدار در فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی دارد که راهبرد نظام و حرکت اعتقادی و دینی مردم ایران را تبیین می‌کند.

خزایی افزود: شهدای ما با روحیه و تفکر بسیج و بسیجی حرکت مقاومت را ادامه دادند و رهبر فرزانه فرمودند تفکر و روحیه بسیجی مصداق تفکر مجاهدان گمنام است.

وی به سخنان امام راحل که فرموده بود انقلاب ما انفجار نور بود اشاره کرد و ادامه داد: این تفکر از مبانی دینی و با حرکت دینی بود و امروز در منطقه همان جوانان با راهبرد نظام جمهوری اسلامی و رهبری‌ها و تدابیر خردمندانه مقام معظم رهبری این هسته‌های مقاومتی که امام نوید آنها را داده بود اجرایی و عملی کرده و می‌کنند.

خزایی اظهار کرد: امروز جبهه مقاومت در منطقه شکل گرفته و این موضوع مهم در دورترین نقطه جهان نیز در حال شکل‌گیری است و کشوری که خود را از همه لحاظ از جمله اطلاعات، امنیت و پدافند به عنوان یک ارتش برتر مدعی می‌دانست با ارباب خود در مقابل یک گروه مؤمن معتقد با ایمان یعنی جوانان فلسطین و غزه درمانده شده و این همان جبهه مقاومتی است که امام وعده آن را داده بود.

وی گفت: آمریکایی‌ها به شکل‌های مختلف به کشور ایران متوسل می‌شوند که ما به نوعی درخواست کنیم جبهه مقاومت کوتاه بیاید اما در جراید، صدا و سیما و فضای مجازی رجزخوانی می‌کنند ولی خودشان می‌دانند که در چه شرایطی هستند و این عظمت و اقتدار شهدا به ما دادند.

خزایی عنوان کرد: شهدا مظهر اقتدار و قدرت نظام انقلاب اسلامی هستند و امروز سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی اگرچه حضور فیزیکی بین ما ندارد اما روح معنوی آن ابرمرد تاریخ و تلاش‌های مستمر آن اسوه مقاومت در مناطق غرب آسیا تا یمن ادامه دارد.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته می‌فرمود که به سمت قله در حال حرکت هستیم اما امروز می‌فرماید به قله نزدیک شده‌ایم و این بدیهی است که برای پیمودن این راه سختی‌ها و مشقت‌های فراوانی وجود دارد که باید به آن دست یابیم.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خاطرنشان کرد: انس و ارتباط با شهدا و بهره‌گیری از راه و روش و سیره شهیدان می‌تواند آینده جوانان و نوجوانان کشور را بیمه کند و بدون تردید این روحیه مجاهدت و مقاومت در کشور باعث دست یافتن به افق‌های بیشتر خواهد شد.

کد خبر 5965337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha