بمباران، سرما، باران وگرسنگی؛ مشکلات آوارگان فلسطینی بیشتر می‌شود

بمباران، سرما، باران وگرسنگی؛ مشکلات آوارگان فلسطینی بیشتر می‌شود

با سرد شدن هوا و شدت گرفتن بارش باران در نوار غزه مشکلات آوارگان فلسطینی در مناطق مختلف این باریکه چندین برابر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، بارش باران در نوار غزه و سرد شدن هوا با رسیدن فصل زمستان باعث شده مشکلات آوارگان فلسطینی که در چادر زندگی می‌کنند چند برابر شود.

یکی از آوارگان فلسطینی که پیش از این ساکن محله الرمال بوده می‌گوید: سقفی بالای سرمان نیست که از ما در برابر باران و سرما محافظت کند.

در منطقه المواصی واقع در غرب خان یونس در جنوب نوار غزه، آوارگان فلسطینی در چادرهایی زندگی می‌کنند که در برابر سرمای زمستان مقاومتی ندارد و با بارش نخستین باران کامل خیس شده است.

این آوارگان فلسطینی به دنبال تکه‌های پلاستیک هستند تا بتوانند بالای چادرها را در برابر باران بپوشانند.

با رسیدن فصل زمستان نیازهای آوارگان فلسطینی به کمک‌های بشردوستانه چندین برابر شده است. این در حالی است که تمام گذرگاه‌ها و مسیرهای رساندن این کمک‌ها به دست مردم مظلوم غزه از سوی رژیم صهیونیستی مسدود است.

بلال الحتو آواره فلسطینی ۴۵ سال که در غرب شهر دیر البلح زندگی می‌کند در این خصوص می‌گوید: آنچه که دردناک است این است که فلسطینی‌ها باید در آنِ واحد با حملات ارتش رژیم صهیونیستی، ترس، باران، سرما و گرسنگی رو به رو شوند و این فراتر از قدرت بشر است.

این در حالی است که هزاران فلسطینی در پی تشدید حملات هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی روزانه از منازل خود آواره شده و بدون هیچ گونه امکاناتی به مناطق دیگر می‌روند.

کد خبر 5965775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • گمنام IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      0 0
      به برکت خون مطهر شهدا و به یاری خداوند و آبروی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ان شاءالله بزودی فلسطین آزاد خواهد شد و اسراییل نجس و حامیانش نابود می شوند
    • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
      0 0
      من شبی نیست که بدون فکر کردن به درد و رنج مردم غزه بخوابم . قلبم به درد میاد وقتی عده ای را می بینم که به این مسءله بی تفاوتند
    • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
      0 0
      خدایا مردم دنیا بی خیال مردم غزه شدند تو تنهاشون نگذار .میدونم که تو ابر قدرتی پس به حرمت حضرت زهرا نشون بده آه زن و کودک مظلوم و بی دفاع چه تاوانی داره