۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۴

همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س)؛

پویش اهدای خون مهر فاطمی در خراسان جنوبی برگزار می شود

پویش اهدای خون مهر فاطمی در خراسان جنوبی برگزار می شود

بیرجند- مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی از برگزاری پویش اهدای خون مهر فاطمی در خراسان جنوبی از شهادت تا ولادت حضرت فاطمه(س) خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کامبیزمهدی زاده صبح پنج شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: پویش اهدای خون مهرفاطمی در خراسان جنوبی در ایام فاطمیه همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی با بیان اینکه این پویش با هدف تاثیر گذاری در نوع نگرش دختران وزنان نسبت به ضروری وحیات بخش بودن اهدای خون پویشی برگزار می شود، بیان کرد: این پویش با شعار بانوی ایرانی نبض زندگی واهدای خون اجرایی می شود.

مهدی زاده با تأکید بر اینکه بسیاری از بیماران به صورت مستمر نیاز به اهدای خون دارند، گفت: باور ما بر این است که اگر مادر و زن خانواده به جمع اهدا کنندگان خون بپیوندد، بی شک در بین دیگر اعضای خانواده نیز ترویج دهنده این امر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه سازمان انتقال خون ایران توجه ویژه ای به بهبود سطح مشارکت بانوان در موضوع اهدای خون دارد، یادآور شد: پویش اهدای خون مهرفاطمی از شهادت حضرت فاطمه (س) تا روز ولادت ایشان یعنی ازتاریخ ۲۶ آذر تا ۱۳ دی درمراکزاهدای خون استان برگزار می شود.

مدیرکل انتصال خون خراسان جنوبی یادآور شد: امید است با تأسی به سیره اهل بیت (ع) در کمک به هم نوعان با اهدای خون خود به بیماران کمک کنیم.

کد خبر 5966621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha