۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۶

رییس کمیته امداد انگوت:

مراکز نیکوکاری انگوت ساخت ۲ مسکن برای محرومان را عهده‌دار شدند

مراکز نیکوکاری انگوت ساخت ۲ مسکن برای محرومان را عهده‌دار شدند

انگوت- رییس کمیته امداد شهرستان انگوت گفت: ۲ مرکز نیکوکاری در شهرستان انگوت عملیات ساخت ۲ واحد مددجویی را انجام می‌دهند.

جمشید جاهدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مرکز نیکوکاری «حیات سسی» با تأمین ۲۰۰ میلیون تومان، ساخت مسکن مددجویی را در انگوت شروع کرده و کمیته امداد نیز ۷۰ میلیون تومان منابع بلاعوض برای این پروژه در نظر گرفته است.

وی تصریح کرد: با همت مرکز نیکوکاری «امیران» ساخت مسکن مددجویی در حال انجام است که علاوه بر کمک ۶۰ میلیون تومانی بلاعوض کمیته امداد، ۳۰۰ میلیون تومان از طریق این مرکز و کمک‌های مردمی برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

رییس کمیته امداد شهرستان انگوت گفت: از محل تفاهم‌نامه بسیج سازندگی سپاه در این شهرستان ۵۷ باب مسکن در حال احداث است که در هشت ماهه امسال ۲۱ باب تکمیل و تحویل شده و ۲۶ باب نیز در حال ساخت است.

جاهدزاده افزود: برای ۱۰ باب مسکن دیگر تشکیل پرونده انجام شده تا روند ساخت آن را شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه کمیته امداد با بنیاد علوی در شهرستان انگوت، تاکنون ۶۵ باب مسکن ساخته و تحویل مددجویان شده و پنج واحد دیگر نیز در مرحله ساخت و تکمیل است.

جاهدزاده در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: از طریق بنیاد مسکن ساخت ۱۰ واحد مسکونی نیز شروع شده که امیدواریم با سرعت تمام این پروژه‌ها تکمیل و تحویل خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد شود.

رییس کمیته امداد شهرستان انگوت بیان کرد: علاوه بر بهره‌گیری از ظرفیت نهادهای انقلابی در ساخت مسکن برای محرومان، در شهرستان محروم انگوت از توانمندی مراکز نیکوکاری و خیران نیز در این حوزه استفاده خواهد شد.

کد خبر 5967050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha