درگیری شدید رزمندگان فلسطینی با متجاوزان در محورهای مختلف غزه

درگیری شدید رزمندگان فلسطینی با متجاوزان در محورهای مختلف غزه

گزارش‌های رسانه‌ای از وقوع درگیری‌های شدید میان نیروهای فلسطینی و متجاوزان صهیونیست در محورهای مختلف نوار غزه حکایت دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، نیروهای مقاومت فلسطین به ایستادگی خود برابر نظامیان اشغالگر در محورهای مختلف نوار غزه ادامه می‌دهند. در همین راستا درگیری‌های شدیدی میان رزمندگان فلسطین و عناصر متجاوز در منطقه تل الزعتر واقع در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه رخ داده است.

دامنه این درگیری‌ها به منطقه شیخ رضوان واقع در شمال غرب شهر غزه نیز کشیده شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با تجاوز به این باریکه اقدام به حملات توپخانه ای گسترده علیه منطقه شیخ رضوان با هدف پوشش دادن عناصر صهیونیست کرده است.

گروهان‌های قدس روز گذشته اعلام کرد ۲ تانک ارتش رژیم صهیونیستی را در محور شیخ رضوان در غرب غزه با راکت‌های ضدزره تاندوم هدف قرار داده است.

گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی در پی پایان مهلت آتش بس موقت، تلاش کرده است که در عملیات نظامی خود علیه غزه به دستاوردی حداقلی دست یابد تا در مذاکرات آتی تبادل اسرا با حماس دست برتر را داشته باشد، اما به نظر می‌رسد شکست‌ها و تلفات بالای نظامی صهیونیست‌ها در روزهای اخیر بار دیگر آنها را به تن دادن به شروط مقاومت فلسطین در تبادل اسرا مجبور سازد.

در روزهای اخیر نیز صهیونیست‌ها به طور جدی برای مخفی نگه داشتن ناکامی‌ها و تلفات بالای نظامی، با انتشار تصاویری از غیر نظامیان فلسطینی مدعی شده اند که این افراد از نیروهای مقاومت فلسطین هستند!

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز روز گذشته اذعان کرد که نیروهای این رژیم در نوار غزه ضرباتی سخت و دردناک دریافت کردند.

دانیل هاگاری تصریح کرد: ما در غزه بهای بسیار سنگینی پرداخت می‌کنیم اما اهداف ما یعنی نابودی حماس و بازگرداندن اسرا ثابت است و گزینه دیگری نداریم.

هاگاری افزود: از ابتدای جنگ گفتیم که ماموریتی سخت و طولانی در پیش داریم.

کد خبر 5967774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      0 0
      خداوند با مسلمانان است هرکجا جنگی بین مسلمانان وغاصبان رخ دهد قطعا مسلمانان پیروز میشوند ان شالله بزودی قدس آزاد خواهد شد مرگ بر اسراییل وامریکای خون خوار کودک کش کفتار