۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۶

رییس بهزیستی بیجار خبر داد؛ 

توزیع بسته غذایی به مناسبت شب یلدا در بیجار

توزیع بسته غذایی به مناسبت شب یلدا در بیجار

بیجار_رییس بهزیستی بیجار از توزیع بسته غذایی به مناسبت شب یلدا بین نیازمندان تحت پوشش این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا محمد میرزایی صبح شنبه در سومین جلسه مشارکت‌های مردمی که با موضوع پویش یلدای مهربانی برگزار شد، اظهار کرد: اداره بهزیستی بیجار در نظر دارد به مناسبت نزدیک شدن شب یلدا بسته‌های غذایی نیازمندان تحت پوشش خود را تأمین کند.

وی ضمن قدردانی از حضور در جلسات مربوط به طرح‌های حمایتی از نیازمندان، به ارائه گزارشی از عملکرد مشارکت در مناسبت‌های مختلف سال‌جاری پرداخت و گفت: خیرین، اصناف و مؤسسات خیریه برای حمایت از نیازمندان و شاد کردن دل آنها لازم است همواره حامی و یاریگر باشند و با پیوستن به این پویش در این امر خیر مشارکت داشته باشند.

وی از اعتماد خیرین و مردم نیکوکار شهرستان به عنوان پشتوانه و سرمایه بهزیستی نام برد و افزود: بهزیستی باید با عملکرد درست و شفاف این سرمایه‌ها را حفظ کند.

گفتنی است، این جلسه با حضور اکثریت اعضای شورا، مؤسسات خیریه، مراکز مثبت و نماینده خیرین در سالن اجتماعات اداره بهزیستی تشکیل شد.

همچنین در ادامه، حاضرین جلسه نظرات خود را در خصوص برگزاری پویش یلدای مهربانی از جمله استفاده از تبلیغات محیطی و فضای مجازی در راستای جلب و جذب مشارکت، دعوت از دهیاران و اعضای شورای بخش در راستای جلب مشارکت بیشتر ارائه دادند.

کد خبر 5967948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha