۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۷

با حضور مدیرکل کمیته امداد اردبیل؛

دستگاه‌های همراه در آیین نکوداشت و تکریم از خیریه‌ها تجلیل شدند

دستگاه‌های همراه در آیین نکوداشت و تکریم از خیریه‌ها تجلیل شدند

اردبیل- با حضور مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، نهادها و ادارات همراه و همکار در نخستین آیین تجلیل و تکریم از خیریه‌ها مورد پاسداشت قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل صبح سه‌شنبه در دیدار با مدیران ۱۱ دستگاه اجرایی همراه کمیته امداد در برگزاری نخستین آیین نکوداشت و تکریم از خیریه‌ها در اردبیل، اظهار کرد: در تمامی جلسات و نشست‌های هماهنگی، از پیشنهادات و ارائه راهکارهای کارشناسی مدیران و مسئولان این ۱۱ دستگاه بهره گرفتیم تا مراسمی باشکوه را در ۱۱ آذر سال‌جاری در اردبیل شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: این ادارات و نهادهای انقلابی شامل شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، صدا و سیما، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، نیروی انتظامی، شهرداری، ورزش و جوانان، اوقاف و امور خیریه، بسیج سازندگی، هلال احمر، اداره کل پست و بهزیستی بودند که در برگزاری این رویداد باشکوه، کمیته امداد را به شکل مادی و معنوی کمک و یاری کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در قالب یک کار جمعی و حرکت مشارکتی موفق شدیم تا برای اولین بار حدود ۸۰ مؤسسه خیریه و ۱۶۰ مرکز نیکوکاری را گرد هم آوریم تا در این مراسم قدردان تلاش‌ها و زحمات آنها در کمک و مساعدت به نیازمندان و گروه‌های آسیب‌پذیر جامعه باشیم.

حیسن‌نژاد افزود: بدون همراهی و همکاری این مؤسسسات، به تنهایی نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم بلکه مؤسسات خیریه، سازمان‌های مردم نهاد و مراکز نیکوکاری بازوان توانمند کمیته امداد هستند تا در فرآیند کمک و خیرخواهی بتوانیم به اهداف مطلوب دست پیدا کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با حضور در این ۱۱ اداره و سازمان همراه و همیار کمیته امداد، سپاس و تشکر خود را از همراهی‌ها و مساعدت‌های آنها اعلام کردیم و بر این باوریم در سایه این همدلی‌ها می‌توان کارهای بزرگ و با عظمتی را در تقویت و ساری و جاری کردن جریان خیر و احسان در این استان انجام داد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اضافه کرد: در سال‌های آینده با قوت و قدرت بیشتر و برنامه‌ریزی دقیق‌تر می‌توان این برنامه‌ها و آیین نکوداشت را برگزار کرده و جایگاه اردبیل را در این حوزه اعتلای روزافزون داد.

کد خبر 5970644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha