۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۷

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین:

«پیشگام» رویکردی مدرن برای حل مسائل به دستان مردم است

«پیشگام» رویکردی مدرن برای حل مسائل به دستان مردم است

قزوین- مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: رویداد «پیشگام» در راستای ایجاد ادبیاتی مدرن برای مساله یابی و حل مساله است.

محمد خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برگزاری دومین دوره رویداد پیشگام در استان پیشنهاد خود ما در استانداری بود چراکه براین باوریم وجود تیم‌های نخبگانی از قشر جوان جامعه برای احصا مسائل استان، ارائه راهکار برای مسائل و ایستادن برای پیگیری مسائل لازم است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین بیان کرد: ما باید به سوی تیم‌سازی حرکت کنیم و رویداد پیشگام نوعی از تکنولوژی است که به تقویت تیم‌ها کمک می‌کند و در راستای ایجاد ادبیاتی مدرن برای مساله یابی و حل مسئله بسیار مؤثر است.

وی گفت: رویکرد ما در بخش مردمی سازی دولت و استفاده از حلقه‌های میانی داشتن تیم‌ها فعال با معلومات بالاست که متوجه مسائل استان هستند و می‌توانند در راستا حل مسائل نظرات اثرگذاری را مطرح کنند

این مسئول تاکید کرد: آموزش و تقویت تیم‌ها برای ما در اولویت قرار دارد که رویداد پیشگام این بستر را فراهم می‌کند.

وی در پایان صحبت‌هایش یادآور شد: یکی از تفاوت‌های رویداد پیشگام یک و دو ابراز درخواست اجرای این رویداد در دومین مرحله توسط خود استان است زیرا تیم مدیریتی استان امروز این انگیزه را داراست که ضمن هم‌افزایی با تیم‌های پیشگام بتواند در راستا حل مسائل گام بردارد که البته در این بین انگیزه خود تیم برای این تعامل نیز بسیار مهم است.

کد خبر 5971914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha