۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۳

معاون استاندار خراسان شمالی:

پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر نیازمند هم افزایی همه دستگاه‌ها است

پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر نیازمند هم افزایی همه دستگاه‌ها است

بجنورد_ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در هفتمین گفت: مبارزه با مواد مخدر منحصر به یک دستگاه نیست و برای رسیدن به نتایج مطلوب نیازمند هم‌افزایی تمامی دستگاه‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر حسن ناهیدی پیش از ظهر چهارشنبه در هفتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: مبارزه با مواد مخدر منحصر به یک دستگاه نیست و برای رسیدن به نتایج مطلوب باید تمام دستگاه‌ها هم افزایی و تلاش داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی ضمن تاکید بر نظارت جدی تمام دستگاه‌های مرتبط در حوزه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد در استان، افزود: مواد مخدر یک معضل جهانی است اما باید راه حل‌های محلی متناسب با شرایط منطقه برای آن ارائه شود.

ناهیدی با بیان اینکه امروزه آمار اعتیاد به انواع مختلف مواد مخدر، در سطح جهانی دستخوش تغییر شده و رو به گسترش است، عنوان کرد: باید برنامه و طرح‌های مختلف در این حوزه با جدیت دنبال شود تا اثر بخشی لازم ایجاد شود و اثرات مثبت آن در سطح جامعه مشهود باشد.

وی به برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر و نظارت جدی بر مراکز ترک اعتیاد تاکید کرد و افزود: نظارت دقیق‌تر و جدی بر کمپ‌های ترک اعتیاد از لحاظ ایمنی، سلامت، بهداشت، ارائه خدمات مناسب و سایر استانداردهای لازم مورد توجه باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر یکی از مسائل مهم اجتماعی در جامعه است که آسیب‌های روحی، روانی و اجتماعی متعددی به همراه دارد، تأکید کرد: کوتاهی در این امر، دامن آحاد جامعه و خانواده‌ها را خواهد گرفت و بنا بر این نباید به راحتی از کنار آن رد شد.

کد خبر 5972092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha